CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: xyla73

[SBS] One The Woman - Honey Lee, Lee Sang Yoon

  [Copy link]
Post time 4-10-2021 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Minami2013 replied at 2-10-2021 09:00 PM
Cerita ni mmg best sbb kelakar yg unexpected. I suke plot cerita, pelakon, ada lawak2.. walaupun ada ...

Chuol tengok part dia dengan maid Viet tu tak
Terkekeh ai gelak tengok depa membawang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-10-2021 10:36 AM | Show all posts
rasa nya kang mina yg perangkap yeon joo.
lg pun mmg yeon joo tu kerja dgn pendakwa yg mkn rasuah semua nya

sbb kang mina hiduo bersenang2... yeon joo nak kena settlekan semua
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2021 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
gummiebear replied at 2-10-2021 07:50 PM
Ini yang cite dia tiba2 boleh cakap banyak bahasa tu ke? Pastu membawang dengan maid sheols cakap vi ...

Lawak sgt masa tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2021 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
xyla73 replied at 2-10-2021 08:25 PM
citer sbs kena tunggu abis baru masuk viu...
iols positif akan masuk viu jugak sebab dah ada kat  ...

I follow red sky tu..citenya laju dr one the women....
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2021 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
cycra replied at 4-10-2021 11:21 AM
memang terstuck lah lepas tengok 1st episod...Honey Lee ni berlakon rasa comey je,..

bukan mak me ...

Aaa..setaraf nya kang mi na dan mak mertua nya tu...tp duk ungkit mi na anak luar nikah
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 03:53 PM | Show all posts
wow sapa tengok ep & and * semalam


wow woww wowww


sangat sangat chaod and kelakar giler


now....Seong Hye tu memang hati kering...


leo boong Sik tu pada I sengaja cari masalah , kan Cheif Prosecutor Rye Dok Seoung tu dah suruh dia leave Korea - tak nak ..kononnya ada maklumat gemapaq and dia saje tahu Kang Mi Na tu =  Cho  sama orang ..


alahai , alih alih Seong Hye tu tak kisah pun and lebih baik lagi he told Bong Sik ti just killed  CHo tu  hahahah


yg  best babak junior colleague  Prosecutor Cho tu yang baru tahu hal ini dan  hahahahahahahahahahah

kondo suites Cho and Alex Chiang/ Han Seong  Wook / Lee Sang  Yoon tu dedekat jeeeeee

lawak lawak ....


adeh citer ni memena lah buat kita tak kering gusi...


"Wah she is a smart woman "- dok craving attention Cho , sorrylah babe...she is busy on her case..  hahahah
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 17-10-2021 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ish korang ni…iols dah tolong bukakkan rumah uols senyap pulak…sapa2 yg tgk tu contribute lah sikit…iols x post apa2 sebab iols x tgk…bila x bukak rumah kang ada yg tanya kenapa certain2 citer xde yg bukak rumah…yg ada citer sendu je katanya…
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2021 01:26 PM | Show all posts
HAHAHAHAHAHH

citer ni ep 9 & 10

wah waaaaaaa


hahahhahaahaha


dengan chaoticnyer , kecoh , hingaq habis

dek Kang Mina + CHO Yo Jeon ni punya hal

kecoh serabut dah

dia la serabut

tapi akhirnay pandai je Alex Chiang/ Seong Wook tu selesaikan

I think the Uncle tu suka kat CHo / MinA tu sebab tu dia okay je merger discussion dengan ALex Chiang / Seong Wook and him

i tak suka betul Seong Hye

dia ni prickly and evil


tapi yg kelakarnya hubby Kang Min Na tu  alahai hahahahahah


citer ni memang giler lawak ....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-10-2021 01:27 PM | Show all posts
Lee Sang Yoon ni main watak apa apa pun nampak smart and brilliant ...hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2021 01:28 PM | Show all posts
citer ni memang giler best dengan prosecutor cum Chairlady of  Yumin...and plus pelbagai issues conflict of interest tahap gaban nyerlah

hahahahahahahahahah

giler lawak  hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2021 05:35 PM | Show all posts
Setakat ini , i  nampak kemtian Lee Bong Siok menyelesaikan banyak hal

sebab

a) dia yg tahu KAng Min An = Cho Yep Jin adalah orang yg sama
b) komplot jahay Seong Hye pun tak ke mana mana terkubur dengan kematian dia
c) mudahkan merger Hotel Hanju ( ini yg bapa Seong Hye ( Uncle's Han Seong Wook/ Alex Chiang/ Lee Sang yoon nak pun dari episode 4 pun )
d) well salah dia lah  kan Chief prosecutor Rye tu dah suruh dia larikan diri dari Korea pun...tapi dia perasan rase ade upper hand so mendapatlah...


Yes , Hang Seong Wook suka kat Prosecutor Cho tu bukan Kang Min Na...

and next week ape akan jadi sebab hubby 'Kang min na  pun tahu yg Cho ni menyamar Kang Min Na hahaha


and ....lawak giler..
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2021 03:24 PM | Show all posts
well guys

I have a theory

Kang Min Na and Cho ( surname Cho tu  prosecutir tu yg tukaq  sebab dia tak suke abah dia yg mengaku bakar kilang milik family Hanju tu kan ) so depa ni kembar.

sebab dikatakan pada seawal ep 1 yang Kang Mina ni anak tak sah taraf so semue family Yumin tak suke dia ...

jadi ...it makes sense sebab rupa Kang Mina And Cho sama depa identical twins

so....apa makna

kalau Seong Hye  yg jahat  itu nak buat paternity ka , DNA ke , well monozygotic twins kan asal dari pembelahan sel zygote , blastocycst yg same je...dan share satu uri  pun , so tak der faedah jugaksss

melainkan finger print  haaa ini baru kena

well


next week is jeng jeng jeng......
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2021 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 19-10-2021 03:24 PM
well guys

I have a theory

Meols sukelahhhh bce kesimpulan ep ni. Hehehe cete ne best lawak ada. Jahat yg ringan2 je. Takde pikir berat sgt bile tgok. Tp tulah sendu benang kt sini.
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:25 PM | Show all posts
Edited by mbhcsf at 20-10-2021 01:27 PM

Dear fans Lovers of the Red sk

kenape  watak Hong Cheon Gi ni agak lambat pick up dan agak ' bodoh'?

u all rasanya dah boleh notice tak minah ni ade iras iras perangai  nnoying Im Ju gyong true beauty?

dia ni asyik blur blur dengan masalah dia sendiri + tak bantu secara sedar and faham sungguh pun situasi dia

asyik asyik Ha Ram yg bijak and buta tu kena selesaikan sikit, and Yum yeong

i rasa ee mak cik ni , asal dia involed dengan ha Ram je banyak kematian and masalah timbul

dah lah tu tak pandai simpan rahsia   kecoh  ayah di pun same , satuliabiliti je...
tapi BEZAKAN dengan watak Prosecutr Cho Yeo Jun  atau kan mina yg fake ni
very alert, smart  proactive and pandai cari helah


so nice bila watak wanta tu tak lemag gemalai macam tu


Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 19-10-2021 03:24 PM
well guys

I have a theory

I dah tgk sampai epi 10 kat dramacool. Dah le rabun tgk screen kecik tak boleh besorkan ..gigih.
Skrg dah masuk part yg kurang enak sbb part2 naya2, taktik underhanded manipulate.
Suka sang wook dah tau yg kat hospital dulu tu sebenarnya cho bukan mina.
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2021 02:22 PM | Show all posts
sitisbp replied at 20-10-2021 03:30 PM
I dah tgk sampai epi 10 kat dramacool. Dah le rabun tgk screen kecik tak boleh besorkan ..gigih:lo ...

sebab tu kan dari ep 2 onwards i am a bit puzzled about whose memries were displayed during the flasback scenes tu , i.e. between younger version  Han Seong Wook/ alex Chiang / Lee sang Yoon  and " Kang Min Na ' tu ...mana mungkin Prosecutor Cho Yeon Jin tu mainkn memeory Kang Min Na sedangkan dia tak tahu pun sape Kang Min Na...

tapi lebih complicated bila Hang Seong Wook / Lee Sang Yoon tu sendiri confused wanita mana dia temui ketika di hospital tu - adakah Kang Min NA atau Cho sebenarnya

best bila terungkai semuanya bila Cho tu mabuk  hahahaha semueeee orang dia call and  terima makian dia hahahahahha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-10-2021 02:32 PM | Show all posts
I  suka bila mana Han Seong Hye  perasan dia outsmarting HAn Seong Wook ( Alex Chiang/ Lee Sang Yoon  ) tu  alih alih bila babak akhir Lee sang Yoon / Alex Chiang / Seong Wook yang kenakan dia balik

yayya.


dea sepadan in terms of tactics...


Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2021 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 21-10-2021 02:32 PM
I  suka bila mana Han Seong Hye  perasan dia outsmarting HAn Seong Wook ( Alex Chiang/ Lee Sang Yoon ...

Tapi kan 10% share tu byk jugak kan. I hope dia still major shareholder lepas deduct. Or kot la ada benda lain yg blhkan seong wook still have the upperhand. Seong hye tu la spesis villain yg geram betul kita tengok hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2021 09:51 AM | Show all posts
iols masa 1 / 2 episode xde lg dpt rs mcm boleh layan 100%..masuk episode 3 / 4 baru fokus...lawa sgt laa lee honey ni...dimple dia lain x sama mcm shin min ah....mcm sweet sgt...xjemu pandang muka dia...gusi pun xitam mcm shin min ah...eh tiber kann...

jap g time lunch hour nak layan next episode...lawak2 ringan...dan suka tgk dia kene fam in law kang min a....hahahahah

apasal lee honey mcm xde perasan dlm drama2 lain..yg ni menyerlah lak dia
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2021 11:52 AM | Show all posts
Edited by mbhcsf at 22-10-2021 11:54 AM
sitisbp replied at 21-10-2021 06:06 PM
Tapi kan 10% share tu byk jugak kan. I hope dia still major shareholder lepas deduct. Or kot la ad ...

U know, i nak tergelak menonton dengan my sister babak Han Seong Wook / Alex hiang / Lee Sang Yoon tu bertemu and negotiate dengan Chaiman Hanju tu  bapak Seong Hye tu, hahahaha...

i think bapa Seung Hye tu fikir lagi senang kot strikes the deal with HAn Seong Wook daripada suruh Seong Hye ni uruskan hal berkenaan hotel yg sering je ada issues. Seung Hye ni cunning and smart , evil  dan dia sebabkan lebih banyak 'collateral damage'dari benda yg dia kena usahakan tu sendiri. Sbeb tu rasanya bapa dia macam isk ..she is difficult. lepas tu asyik asyik dok nak pertahankan hak dia aje.

I suka juga part Seong Woon ( hubby Kang Min Na ) yg juga cakap kat Seong Hye supaya  ambpi jangan lelebih pulak, just because you nampak beria ria nak managed syarikat  etc , rasa dah besar kepala.

hahaha


last last Han Seong Wook give up 10%

but i hope dia masih ada part shares Kang Mina + Him -10% and ayah tiri dia kan? so , dulu masa ep 7 ke 8 ???? was it 6 yg dia declair ade 55 - 45 % shares...
so...now dia ada 45% , dan dia dapat hotel tu  ( Yumin group ke or Hanju ?) ???




Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 10:07 AM GMT+8 , Processed in 0.076629 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list