CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123
Return to list New
Author: makadek

Andainya kau pergi dulu sebelumku

  [Copy link]
Post time 4-10-2021 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 3-10-2021 09:46 AM
Susu sgt cukup perut bulat mcm mak kutu
Tp mak nk tambah shusu len gak


Mak bagi midalac utk mak bulus tu
Vit haemomaxx pun elok tapi kalau mak rasa mahai sgt, mak bg VCO kat depa.. campoq dlm ikan rebus mak dia kaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 5-10-2021 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Syukur my manjah getting better
Bby2 sgt tidur ngigau2 ...
Gewam comel
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-10-2021 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Whuaaaa stress kembali
Anak bulus mak yg sekoq muka besar
Tiba2 mulut berair

Harap ok la esok.
Memalam pak eh tk mo petik nyok
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-10-2021 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah kurus bru sehari tak minum
Lambat sikit kiyokkk

Cirit beret
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-10-2021 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Pekehey tk leh buh gamba dh tekan advanced mode @ipes
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2021 02:35 PM | Show all posts
kawan cgu sekolah tinggal di kontan. terdesak pindahkan kucing 65 ekor ke tempat tinggi.. ada yg ke vet.. ada yg tumpang rumah org.. bot dtg tolong pindahkan..
dia cgu sekolah.. bukan tuan shelter pun tp sgt komited menjaga strays yg sakit.

dia bertahan di rumah sbb kucing banyak. bomba suh pindah sbb air sg lembing dijangka naik lagi ari ni.. rumah landed setingkat. air dah paras dada
moga urusan mommy aisy dgn babah dipermudahkan.

sbb aku pun tuan 30++ meow.. kita terasa resahnya bila musim hujan camni
skrg kita org group meow belikan bekas pasir, mkanan meow sbb yg ada semua dah rosak.
moga dia tak patah semangat.

aku selalu terfikir kot apa2, biar lah kucing2 ku mati sebelum aku.. sbb tkde siapa yg nk tolong jaga bila aku dah tkde..  jd musibah mcm ni.. kdg2 buat aku terfikir, ini kah jawapan kepada doa2...
Allah swt amik skit2 sbb nk kurangkan meow yg banyak..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:43 PM GMT+8 , Processed in 0.206585 second(s), 28 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list