Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: papazola90

Skandal dengan rakan wife

[Copy link]
Post time 25-9-2021 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
m.a.n.a.kautau replied at 25-9-2021 10:53 AM
mentera kurafat apa yg hang wiridkan ini bingai????

Jangan biadap dengan aku, you hoe
Pastor of alchoholism and adultery

I might crush another leg and invert it.

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 29-9-2021 02:04 PM | Show all posts
evlinne replied at 22-9-2021 11:21 PM
Betul ke bukan kisah ko ni?
Sbb dulu ko pun ada buka tred psl skandal ko

dulu memang aku ada fasal aku. tapi ni serius bukan kes aku dan benda ni tak sangka kawan aku yg nampak baik. kalau aku ni memang la nampak nakal.

Use magic Report

Post time 29-9-2021 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
nad014 replied at 24-9-2021 06:05 PM
kan ..thread dia kena humban ke arkib dah.tak tahu pasal apa

Lorh dah kena humban ke
Hahaha

Use magic Report

Post time 29-9-2021 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
papazola90 replied at 29-9-2021 02:04 PM
dulu memang aku ada fasal aku. tapi ni serius bukan kes aku dan benda ni tak sangka kawan aku yg n ...

Aipp nakal bukan alasan utk curang
Ko still dgn skandal lama lgi ke

Use magic Report

Post time 30-9-2021 05:11 AM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 25-9-2021 12:42 PM
Jangan biadap dengan aku, you hoe
Pastor of alchoholism and adultery

Jgn biadap dgn binatang bangsat macam hang yg menzalimi mak hang sendiri????

Macam mana nak berkat hidup hang???

Andartu forever...

Use magic Report

Post time 1-10-2021 04:25 PM | Show all posts
papazola90 replied at 29-9-2021 02:04 PM
dulu memang aku ada fasal aku. tapi ni serius bukan kes aku dan benda ni tak sangka kawan aku yg n ...

papazola apa jadi dgn skandal ko skarang masih single ke?
tak dapat baca balik kes papazola , thread dh kena kunci dlm arkib

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-10-2021 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Solusi nye
Tepuk dada tanya selera kat si mangsa

Ada je bini yg x kisah laki dah main ngan scandal sbb x nak jadi org pertama bercerai dlm family dia
Siap buat baby baru lagi

Kadang org2 camni dia x kisah sgt perasaan diri sendiri
So kalau dia sbgi mangsa okay
Kita pun okay je la

Use magic Report

Post time 4-10-2021 10:06 AM | Show all posts
benda mcm ni la aku takut,curang ni x berbaloi la,sedap sekejap je tapi akibatnye memeritkan,
biar la layan bini sorg je yg ada,kalau ada bini yg lain bukan org la,benda lain pun dah memeritkan

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 8-10-2021 11:02 PM | Show all posts
evlinne replied at 29-9-2021 11:11 PM
Aipp nakal bukan alasan utk curang
Ko still dgn skandal lama lgi ke

tak dah, serik, hahahhahhaa

Use magic Report

Author| Post time 8-10-2021 11:03 PM | Show all posts
nad014 replied at 1-10-2021 04:25 PM
papazola apa jadi dgn skandal ko skarang masih single ke?
tak dapat baca balik kes papazola , thr ...

Alhamdulillah, selamat.

Use magic Report

Post time 9-10-2021 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
papazola90 replied at 8-10-2021 11:02 PM
tak dah, serik, hahahhahhaa

Nape ko tak kahwin dgn skandal tu? Are u the first guy who treat her like that atau ada laki lain lgi?
Sorry bukan nak judge cuma curious apa jadi

Use magic Report

Post time 14-10-2021 11:22 AM | Show all posts
evlinne replied at 9-10-2021 10:53 PM
Nape ko tak kahwin dgn skandal tu? Are u the first guy who treat her like that atau ada laki lain  ...

sama la....meaning skandal ko dh kawin ke atau masih single - mingle
ke dia mmg suka suami orang?
aku ada kwn mcm ni , menyampah kalau tgk dia.semua dia dah ada cuma lelaki je susah nak lekat dgn dia.last resort dia hunting ting - ting laki orang

Use magic Report

Post time 14-10-2021 11:29 AM | Show all posts
sebenarnya aku selalu curious apa jadi dgn pihak ketiga , jgnla TT igt apa - apa pulak....sbb thread TT masuk ke arkib tak dapat baca

Use magic Report

Post time 28-10-2021 01:40 AM | Show all posts
Edited by blackmore at 28-10-2021 01:41 AM

...aku punya turn pulak!!

...well...theres always a solution...when theres a problem...we have to do something and find  ways to fix it or amend them in order to restore things back to normal...or at least to near normal...

...the way how we handle the situation will determine the impact that problem has gotten to us...faham so far?

...given that u knew your spouse is having an affair...devastation is just an understatement...and each one of us will react differently when given such an ordeal...to most men...it will be a no no thing to them...letting go is most of the time their option...

...so...kalau terjadi kat aku...i would like to remain calm and try to process  and evaluate my current predicament...things yang important for me to reflect on would be to find out what went wrong?

...what had gone so terribly wrong that my other half had to seek pleasure from others...had the audacity to commit such heinous act and sin....adultry and fornication...did i do something that might have led him gone astray?

...which department yang i dah slacked?...no...im not trying to blame myself for all his wrong doings...its just that i need to know where did i go wrong with my marriage....and my sex life...huhuhu...

...will i give him a second chance??...well...that will depend on several factors...such as...how serious and sincere he is when seeking for forgiveness...not to me...but to the All Mighty...cos if he is sincere to repent and seek forgiveness from Allah...chances are he might not repeat it again...

...also...i have to take into  consideration how reconciliation will benefit me?...if i were to take him back...what will i get in return??...such as financial stability...emotional and psychological stabilities??

...bila baca replies kat sini...rata2 most will ask for divorce and ready to lead live separately...but...the irony is...bila baca kisah2 curang kat sini...most of the time the women would mention this is not the first time their husbands had cheated on them...dah berkali2...and most of the time...the fault was never from their husbands...but from the other women yang their husbands had the scandals with...hiazzz

...so...to a wife...most of them are willing to forgive and to change tuk pikat suami mereka semula...even those yang mula2 kata akan tinggalkan suami mereka kalau suami mereka ada pompan lain...but trust me...most of them will tarik balik kata2 mereka tu regardless whether hubby dorang berubah atau tidak...some even rela tuk bermadu kerana dah terlalu letih ngan kerenah hubby yang tak berubah2...

...if i were the guy yang having the affair...i would also want to know why i had the audacity to commit adultry/fornication...one thing i am pretty sure...it must be damn bloody nice to be in love again...to be loved and to have that loving feeling in u which perhaps ngan your other half had already died down...

......when u first started having secret affair nie with someoneelse....it is so damn exciting and beautiful...its like u fell inlove all over again...head over heels with that someone...u become more andmore attached to your kekasih gelap...and more and more detached to your otherhalf...in your heart...it is full of love for your new found love...and full ofhatred...despise to your other half...and at this point of time...u areprepared to seberang lautan api bersama2 kekasih gelap u tu...cos at time...uare of the impression that what u did is justified...

...tapi...bila dah kantoi...barulah sibuk nak minta maaf dan taubat...prfffhhhh!!...but...dont worry ok?...as a husband...u know that your lovely wife will always forgive u and take u back...

...only...aku harap2 ko hargailah pengorbanan isteri korang...sayangi dan kasihanilah isteri2 ko yang akan buat apa saja tuk make korang happy...

...jadilah seorang suami yang bertimbang rasa...no...correction...jadilah seorang manusia yang berhati perut can??

Use magic Report

Post time 11-11-2021 12:25 PM | Show all posts

Hmmm...

blackmore replied at 28-10-2021 01:40 AM
...aku punya turn pulak!!

...well...theres always a solution...when theres a problem...we hav ...

[AceHand SPECTaceLAR]

Teringat @blackmore ... Teringat @deaf4ever ...

Jizzz... Klong! Klong!

Use magic Report

Post time 1-2-2022 04:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Terjadi kat kwn iols.. hurmmmm

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 6-2-2022 11:29 AM | Show all posts
rainbowrainz replied at 1-2-2022 04:02 AM

hurmmm, benda mcm ni dah normal

Use magic Report

Post time 6-2-2022 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
papazola90 replied at 6-2-2022 03:29 AM
hurmmm, benda mcm ni dah normal

Normal dimata manusia tidak bg Allah swt... takutnyaaa...

Use magic Report

Author| Post time 7-2-2022 09:56 PM | Show all posts
rainbowrainz replied at 6-2-2022 08:41 PM
Normal dimata manusia tidak bg Allah swt... takutnyaaa...

betulah, kalau tak sepenuhnya sedikit mesti terpalit.

Use magic Report

Post time 26-2-2022 03:58 PM | Show all posts
rainbowrainz replied at 1-2-2022 04:02 AM

apa kesudahannya?

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-3-2024 10:58 PM GMT+8 , Processed in 0.561554 second(s), 42 queries .