CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: top5complete

[Tempatan] Follow my youtube ZevFei

  [Copy link]
Post time 19-3-2020 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasanya kes2 mcm ni mandi n kafan semua telah siap di hospital. Video ni sekdar rujukan utk ilmu kita semua. Mana tau kes semakin parah sehingga hospital tak cukup org makanya yg berilmu kene turun padang utk melunaskan fardhu kifayah ini.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-3-2020 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by clerics at 19-3-2020 06:07 PM

mana pergi semua pendakwah,penaung serta ketua agama negara? dalam krisis of this huge magnitude...mana usaha utk menyatu padukan serta menenangkan rakyat? taking the right lead?

atau mahu menunggu sehingga pertumpahan darah diantara rakyat kerna terlalu menuding jari ketas sesama sendiri diatas ketidakbertimbangrasaan  sehingga menjejas org lain?

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2020 10:42 PM | Show all posts
clerics replied at 19-3-2020 06:06 PM
mana pergi semua pendakwah,penaung serta ketua agama negara? dalam krisis of this huge magnitude...m ...

hang mamun apa? baru mangkit tidoq ka apa? tu dia buat demo tu apa salah satu dakwah gak la hasil muzakarah JAKIM cara menguruskan mayat berpenyakit. Dalam kes ni, depa uruskan mengikut kaedah penyakit virus Ebola?
menggelabah semacam je aku tengok..

Nak pertumpahan darah dah kenapa? rileks2 sudah.. dengar arahan MKN dari masa ke semasa..

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2020 10:54 PM | Show all posts
Leonclay replied at 19-3-2020 12:12 PM
Nmpk dlm beg tu mcm ada org kn

patung je
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:33 AM From the mobile phone | Show all posts
bizsari: kat mekah sendiri pun terus Kebumikan kat Msia banyak sogeh menyusahkan orang  dan Virus soh dia je buat.

Menyusahkan macam la ko yang uruskan jenazah mangsa covid 19 tu. Dah mmg kerja dia menguruskan jenazah kena la uruskan ikut tatacara utk kebumikan dgn sempurna. Mayat mmg akan diwudukkan jd utk covid 19 dia tukar tayammum
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 06:34 PM GMT+8 , Processed in 2.212203 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list