CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: Cari-Saiful

Sajat Sentuh Kaabah, Punca Tuhan Turunkan Bala Covid-19?

  [Copy link]
Post time 20-3-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 19-3-2020 02:10 PM
Kite yg pompuan ni pun tak tepikir nak posing terpeleot celah dinding mcm bamjad tuh

Cuti2 bolehla acik praktis losing gitu, jgn luoa stanby minyak urut taww
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2020 05:59 AM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 18-3-2020 07:38 PM
I stuju statement u pasal uighur tu
Masa mula2 covid ni ramai hina2 china...hina cina malaysia. Pas ...


Aku pun terfikir begini.manusia selalu nmpak salah org lain, selalu lupa salah sendiri..kita semua pendosa...kalau hati ustaz bersih dia takkan senang2 kutuk pendosa lain itu ini.. walaupun aku tak suka bamjat tapi aku tak setuju juga semua benda nak salah kan dia..beza dia dengan kita, dosa dia ditayang2, dosa kita kita tutup rapat...akhirnya sama saja...kite semua pendosa
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
dh kena mcm ni pun nk tunding jari salah org tu la slh org ni la. Tuhan tu adil. Tuhan takkan menghukum semua org jika hanya kerana seorg yg buat jahat. adalah hikmah disebalik apa yg terjadi ni. suatu pengajaran pada manusia sejagat yg rakus dan tidak peduli pd makhluk Tuhan yg lain.  weols hanya manusia biasa yg ada side baik dan jahat. tgk diri sendiri sudah tak yah nk jd assistant Tuhan la. menghukum sesuka hati.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
bunga.lily replied at 21-3-2020 09:02 AM
dh kena mcm ni pun nk tunding jari salah org tu la slh org ni la. Tuhan tu adil. Tuhan takkan menghu ...

Kita pun bersalah sbb biarkan golongan pondan babi ni berbuat sesuka hati siap posting bongkak2 cabar orang, Tuhan...

Mcm celaka sgt sajat ni... boikot je bisnes pondan tua ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
apedehal replied at 19-3-2020 10:26 AM
Betul ni aku igt sngat si sajat tu cabar...toksah la korg bekap sgt

Yes.... mmg jahat sangat sajat ni.. terlalu bongkak... pondan tua repair sana sini..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia baru je lepas padankan muka netizen kita yg meninggal sbb covid..yg majoriti tabligh..nak kutuk2 pon berpada lah sajat...mmg ye ada geram gn tabligh ni tp jgn la kita lupe golongan2 cmni jgk yg selalu mndoakan,ape2 musibah kat msia ni diorg jgk yg rmai brkumpul di masjid solat hajat,baca yassin sbb kita ada yg culas,lupe kann..so sajat kau tak pyh melebih2 mngutuk bala org la kau tunggu la balasan kau..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
jargon replied at 23-3-2020 02:52 PM
Dia baru je lepas padankan muka netizen kita yg meninggal sbb covid..yg majoriti tabligh..nak kutuk2 ...

Jahat nya, mentang2 tak kena kat dia. Kalau tuhan tunjukk, duit berkepuk pun tak boleh selamatkan dia. Moga kena azab pedih dlm kubur nanti mohd sajjad.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 06:44 PM GMT+8 , Processed in 0.167343 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list