CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: tin

Ideas, announcement, feedback, report thread kene sorok antu nenen

[Copy link]
Post time 25-3-2013 03:04 AM | Show all posts
nak tanya.. apsal byk sgt lalat dan termite dari timur, selatan dan barat nie? dulu x parah mcm nie pon..
kalau hinggap bg good info takper
kerjanya nak mengutuk jer...
aisey.. pastu sesedap rasa pulak tu perlekehkan kita..

ingatkan dah abis dah termite2 nie rupanya masih berkeliaran..
mod.. please gunakan nemesis termite bait yer..

pening bc info dorang yg mengarut2
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2013 12:41 PM | Show all posts
eva posted on 25-3-2013 03:04 AM
nak tanya.. apsal byk sgt lalat dan termite dari timur, selatan dan barat nie? dulu x parah mcm nie  ...

semua mencemburui kita sebenarnya
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2013 07:42 PM | Show all posts
yipun_78 posted on 25-3-2013 12:41 PM
semua mencemburui kita sebenarnya


apa nak dicemburukan..
kan kita nie bukannya yg gemilang, terbilang atau tembirang ( bak kata org sabah)
mcm dorang punya skuad...
biar la kita dgn kita..

kita tak kacao org kan
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2013 06:29 AM | Show all posts
eva posted on 25-3-2013 07:42 PM
apa nak dicemburukan..
kan kita nie bukannya yg gemilang, terbilang atau tembirang ( bak kata ...

mau x cemburu Eva, pasukan kita x pernah boasted pon mereka yg terbaik tp kehebatan mereka diakui oleh pasukan yg lebih superior...plus kita x pernah nk akui peranan adik abang negara ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2013 08:22 PM | Show all posts
yipun_78 posted on 26-3-2013 06:29 AM
mau x cemburu Eva, pasukan kita x pernah boasted pon mereka yg terbaik tp kehebatan mereka diakui  ...

ic paham puan.. sgt pahammm


Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2013 09:20 PM | Show all posts
salam para forumer Bod  & salam hormat kepada Mod Bod Agensi Keselamatan, Polis & Tentera
.. dijemput anda semua utk masuk pertandingan buat Banner utk Bod Rangkaian & Telefon Bimbit.

setiap penyertaan (limit 2 seorang) dpt +40 kredit

Hadiah pertama + 350
Hadiah kedua  + 300
Hadiah Ketiga +250

saiz banner max 600 x 250

Maklumat & thread penyertaan di sini :

http://mforum.cari.com.my/forum. ... 5211&extra=page%3D1
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2013 02:31 PM | Show all posts
salam TT tumpang tempek...

Salam para forumer dan MOD bod Agensi Keselamatan, Polis & Tentera

dijemput anda semua untuk menyertai PERTANDINGAN MENCIPTA BANNER BOD PERISTIWA DUNIA

Tempoh menghantar penyertaan bermula 19 Ogos - 31 Ogos 2013
Peserta dibenarkan menghantar maksimum 3 penyertaan

Kredit penyertaan: +50
Kredit mengundi: +20

Kredit pemenang:

Pertama: +350
Kedua: +250
Ketiga: +150
5 Saguhati: +80

Saiz banner 600 x 188 pixels

Maklumat lanjut http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=748052&page=1#pid53680708
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:58 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:58 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:59 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:59 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:59 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:59 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 01:59 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 02:00 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 02:00 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 02:00 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 02:00 PM | Show all posts
ref up 03

_
Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia,
        
     
     
Sukacita kami memaparkan berita menarik kepada wanita-wanita yang ingin
  menambahkan keanggunan di bahagian kewanitaan mereka.
  Kami menawarkan produk terkini - krim tembam kelaapa dara di mana

  ex- moderator DARSITA menjadi model nya.Di masa sekarang,
  DARSITA aktif berforum dengan nick super mod naen

  ~ ~  Boleh hubungi super mod naen untuk tempahan krim tembam ~ ~

                                                            SEBELUM di sapu krim tembamn

                                          
.                                             

                                                            SELEPAS di sapu krim tembamn

                                         
                            Lihat lama di  bhgian sulit super mod naen. Tahap tembamn
                             mengkagumkan selepas  6 bulan
di sapu krim keelapa dara

                                

                    boleh juga tempah krim tembam dari mod  perang_sivil

               perang_sivil, naen dan DARSITA adalah individu yg sama
                 ( high profile model semestinya punyai banyak ID    )



mod nixar @ ashna arif dan suka pada ketembaman bhg sulit naen.
PM terus ke mod nixar @ ashna jika anda inginkan lebih info

Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2015 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada jgk malaon ni spam kt sini???

mana2 aku singgah ade aje spam dia nih

Bertahun2 gigih kau kopi pes bnda tu ye?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 02:23 PM GMT+8 , Processed in 0.121624 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list