CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3257|Reply: 25

Bakal Doktor Tapi Jadi Bapa Ayam

[Copy link]
Post time 17-1-2019 11:02 AM | Show all posts |Read mode
Seorang bakal doktor dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Terengganu atas pertuduhan muncikari atau menjadi bapa ayam pada Ogos tahun lepas.


Bagaimanapun tertuduh, Mohd. Luqman Zulkepli, 29, yang berasal dari Panji Alam mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Syarie Kamalruazmi Ismail.


Kosmo melaporkan, Luqman yang merupakan seorang pelajar perubatan di sebuah institusi pengajian tinggi awam di negeri itu didakwa melakukan muncikari terhadap perlakuan sumbang antara seorang perempuan dan lelaki di sebuah hotel.


Luqman (tengah) Kredit foto:Kosmo


Perbuatan itu didakwa dilakukan antara pukul 2.43 pagi hingga 6.15 petang pada 27 Ogos dan 28 Ogos.


Tertuduh didakwa di bawah Seksyen 28 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) Terengganu 2001 yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga tiga tahun, denda maksimum RM5,000 atau sebatan tidak lebih enam kali jika sabit ke-salahan. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-1-2019 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
kalau jadi doktor bertauliah
mungkin akan jadi doktor pervert

hish
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:42 AM | Show all posts
3 tahun jer?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:43 AM | Show all posts
petanda negara sunni ekonomi merundum?
bakal doktor pn perlu kerja sampingan jd bapak ayam?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:45 AM | Show all posts
apo nak jadi ngan engkau nie...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
sapeka replied at 17-1-2019 11:40 AM
kalau jadi doktor bertauliah
mungkin akan jadi doktor pervert


Ramai doktor yg kinky.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 11:54 AM | Show all posts
Camnerlah kalau jadi doktor sakit puan nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 12:10 PM | Show all posts
tgk muka mcm ostat2 hurm
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-1-2019 12:27 PM | Show all posts
muka nerd perangai durjana..elok membusuk la dlam jail si bapak hayam oii
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik belom sempat jadik doktor....
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
teruk punya perangai..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 03:07 PM | Show all posts
bakal doctor pon bodoh..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 03:08 PM | Show all posts
dy lacurkan sape tu?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 03:20 PM | Show all posts
"muncikari" ... perkataan baru ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
jadah ape umur dah 29 tak abes belajar lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Muntz replied at 17-1-2019 11:54 AM
Camnerlah kalau jadi doktor sakit puan nanti.

Amboi2 ni marah sbb simpati nasib kaum wanita yg lemah dan lembut serta inesen dan redho dengan ketentuan ilahi sepeti poremer kat sini or chuols jeles kat doktor sakit puan yg ensem
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-1-2019 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
eizarz replied at 17-1-2019 03:29 PM
jadah ape umur dah 29 tak abes belajar lagi..

Dr yg ambik sarjana perubatan kot
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Mujur kena tangkap. Ya ampun, kalau dia dah jd doc, takleh bayang tgn dia merayap g mana entah
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 04:28 PM | Show all posts
seriuslah never judge a book by it's cover.. muka nampak jenis helok2 rupanya setan..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2019 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap dikenakan hukuman sebat khalayak ramai jua sprti yg kena pd lesbo
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 04:41 AM GMT+8 , Processed in 0.114261 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list