CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-LTS

Mulai Januari Depan, Semua Guru Dikecualikan Tugas Perkeranian- Dr Maszlee

  [Copy link]
Post time 3-10-2018 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
weezerfan replied at 3-10-2018 07:00 AM
Idup lg ke nick dia uols? Cikgu kontrak je dia tu.. Gaya mcm seribu tahun dh ngajar. Puiii

Lah kontrak ke? Maknanya lama lah dia status kontrak. Dah tak nampak dah dia sekarang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2018 08:39 AM | Show all posts
harap spp ade bukak balik jawatan pembantu tadbir operasi! yahooo!!
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 08:45 AM | Show all posts
mengurangkan beban ya
menjadikan guru lebih fokus blom pasti

kalo kat syarikat yg semulajadi malas mmg malas berganda kalo buat camtu
contoh skrg: 60% kerja 40% media sosial
bila kurangkan beban nanti jadi: 40% kerja 60% media sosial

harap2 berkesanla apa yg menteri nk buat tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 08:53 AM | Show all posts
hzln replied at 2-10-2018 07:07 PM
Bodo muntri ph takde idea asik nak tiru negara orang
So, bakal wujud jawatan teaching assistant la  ...

ade duit ke? asik canak hutang je...mane nak ade jwt lain...
tp jwt tu leh wujud dgn cara kurangkan gaji n elaun cikgu yg tak masuk akal....
keje nak sikit gaji kena la sikit gak....

bayangkan sy pt (dh 8 thn) gaji bersih saya lebih rendah dari cikgu DG41 baru 2 tahun keje n lom sah jwt...
sadis betul....
tp sy suka keje sy.... n sy harap sy takkan merungut mcm dia org tu

Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 08:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau keje cikgu senang..apply la beramai ramai..suruh anak memasing jadik cikgu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah berita baik buat guru! Semoga kepala xdihimpap kayu buaian lagi yah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
badaksumbu replied at 2-10-2018 06:50 PM
solution utk kerja2 kerani yg cikgu2 dah tak buat tu apa pulak?

#sembangkencangbabibolehterbang#b ...

Bodoh punya cacai. Cadangan baik yg dah lama diminta cikgu2 pon kau nak bangkang. Mmg bangang yah cacai?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 09:30 AM | Show all posts
kesian kat kerani lepas ni kena buat semua benda. Dah la gaji sikit jer. Nak jaga serba serbi berkaitan cikgu, anak murid dan staf2 kat sekolah. Nak cuti pun susah. Cuti penggal cikgu dapat cuti kerani kena kerja.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2018 09:34 AM | Show all posts
ticer dan meroyan berpisah tiyadeee...
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:41 AM | Show all posts
bagoslah tuh!
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:43 AM | Show all posts
pasni aktifla cikgu cikgi ni join MLM
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:57 AM | Show all posts
So akan ada pengambilan jawatan untuk pembantu cikgu ker lepasni?
Atau segala kerja perkeranian tu selepuk buh kat meja kerani?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
sheqim replied at 3-10-2018 08:39 AM
harap spp ade bukak balik jawatan pembantu tadbir operasi! yahooo!!

tak sabar nak tunggu hasil kajian pegawai2 menteri sembang kencang babi boleh terbang ni. kalau tambah jawatan lain, selayaknya la dimaki hamun & dibodohkan beramai2

Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
akudracula replied at 3-10-2018 08:53 AM
ade duit ke? asik canak hutang je...mane nak ade jwt lain...
tp jwt tu leh wujud dgn cara kurangk ...

Elaun cikgu yang tak masuk akal tu camana chuols?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
btw, kerja2 perkeranian apa je yg cikgu2 kena buat.  jgn lepas ni keluar pulak statement yg sebenarnya guru2 sibuk bkn sbb buat kerja perkeranian tp sbb tambahan aktiviti2/program sekolah

Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 3-10-2018 09:23 AM
Bodoh punya cacai. Cadangan baik yg dah lama diminta cikgu2 pon kau nak bangkang. Mmg bangang yah  ...

What do you expect dr orang yg membela 1mdb dodol oiii
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2018 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
ra5101 replied at 3-10-2018 09:30 AM
kesian kat kerani lepas ni kena buat semua benda. Dah la gaji sikit jer. Nak jaga serba serbi berkai ...

Jd apa beza spm dan ijazah? Adil kut depa penat otak nk naik level xkn nk gaji sama ngan level bawah selayaknyalah..
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sembang boleh la mazslee ... Perlaksanaan aku yakin hancur. Mcm janji tol simpang renggam gak la
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Contoh kerja perkeranian yang deyols kena buat? Meols betul2 nak tau, bukan nak kecam yah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
So clerical workload tu siapa settle kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 05:48 PM GMT+8 , Processed in 0.103120 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list