CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 3249|Reply: 7

akhirnya israel mengaku mengebom syria

[Copy link]
Post time 5-9-2018 11:11 AM | Show all posts |Read mode
setelah bertahun2 perang syria, baru israel nak mengaku. keh keh keh. kenapa baru nak mengaku sekarang ek?

https://www.haaretz.com/middle-e ... n-targets-1.6007914

sekutu israel si daesh di ambang kekalahan ke?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2018 11:51 AM | Show all posts
sunni : shia kawan semunyi2 serael..buktinya shia dan yahudi xpernah berperang
shia    :  https://www.haaretz.com/middle-e ... n-targets-1.6007914
sunni : berita kafir tak boleh purcaya.. berita sumber kita saja boleh purcaya

Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2018 11:54 AM | Show all posts
sekutu israel si daesh di ambang kekalahan ke?
daesh dah lama nyawa nyawa ikan....yang diambang sore skrg ni "moderate headchoppers" Al Nusra Al Zinki FSA etc etc
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-9-2018 05:20 PM | Show all posts
terrorist  :  shia    :  https://www.haaretz.com/middle-e ... n-targets-1.6007914
terrorist :  berita dari dabiq je yang soheh
???????? :  perlu ke ditepek youtube netanyahu puji white helmet?
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2018 06:41 AM | Show all posts
Baguslah. Pundek lawan pundek
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-9-2018 09:41 AM | Show all posts
satu pundek tu korang dah kenal dah. lagi satu pundek ni muka macam ko kenal tapi nama apa pun korang tak tau. marilah mengenali pundek yg kedua ni.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-9-2018 09:52 AM | Show all posts
tak lama lagi akan ada peperangan besar, harapannya tak ramai orang islam yang dibelakangnya idf.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2021 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
dah lama tahu..
mana mana org yg kata tgk dgn mata hati, sdgkn mrk cuma bc berita .. mmg penipu besar.. senang diperbodohkan..
kan, umat Islam dh diingatkan ttg berita dr org fasiq.. yg ni lebih terok..sb berita  org kafir .. kena selidik dulu kebenaran/kesahihannya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 01:16 PM GMT+8 , Processed in 0.089988 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list