CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 13005|Reply: 66

“Mia Sara Tak comel Sebab Hidung Besar!” - Netizen

  [Copy link]
Post time 11-5-2018 03:17 PM | Show all posts |Read mode




Sudah lama tidak mendengar berita tentang pelakon cilik Mia Sara. Sedang akaun instgram dipenuhi video dan foto kemas kini kehadiran Perdana Menteri baru, terselit video si cilik ini sedang menjalankan penggambaran di sebuah studio.


Mia yang kini telah berhijab kelihatan sunguh berbeza dan segar dengan imej wajah disolek indah.




  



Wajah comel Mia kelihatan semakin anggun ditata rias jurumekap perofesional. Dia dilihat selesa dan ceria dengan gaya yang dikenakan padanya.


Tetapi malangnya, netizen kurang bersetuju dengan penampilan tersebut. Mekap dan pakaiannya dikatakan keterlaluan. Pada pendapat mereka, Mia masih kecil dan tidak seharusnya disolek seperti orang dewasa. Tambahan pula, terdapat banyak bahan kimia dalam bahan solekan yang boleh merosakkan kulit Mia.








Selain itu, Mia juga dikatakan tidak memakai tudung mengikut syariat kerana tidak menutupi dada sepenuhnya. Ada juga yang mengatakan Mia tidak comel kerana memiliki hidung besar!


Amboi, netizen bila memberi komen memang tidak berlapik. Namun begitu, ada juga netizen mendoakan yang baik-baik dan memuji kecomelan Mia.





Foto: IG Mia Sara




Dalam pada itu, Mia Sara sebenarnya jarang mengenakan solekan ketika berlakon. Jadi, apabila dia cuba membuat imej baru, mungkin peminat terkejut dengan pembaharuan itu. Netizen pun janganlah terlalu suka menghentam, Mia bukannya selalu bersolek begini.


Ia hanya untuk penggambaran jenama tudung yang diwakilinya sahaja. Bagaimana, pada anda okey atau keterlaluan solekan Mia itu? - CARI
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 11-5-2018 03:26 PM | Show all posts
comel jeeee I tengok....
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 03:33 PM | Show all posts
comel je tengok, hidung dia mancung

Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
mia dah 13 tahun kan? kira dah remaja la tu, bukan kanak2 lagi dah.. kenapa pulak takleh mekap? ramai je budak2 marhaen seusia dia dah pakai mekap, inikan pulak dia retis..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Netizen x move on lagi ke
Biar lah dia
Xkan nak naked face pakai.liptip je depan kamera
Hatta bebudak pon ada mekap jua
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai je instafemes bebudak skrg ni lagi pandai mekap dr acik2 bawang.. dari umur 12 lg siap pandai shading lukis kening bagai, nanges acik bawang nengok
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mia lawalah...
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 04:19 PM | Show all posts
kau fetish hidung ke nyah? kau jangan lahap vimax macam mak hayam forumer iwan007 sudah la ye nyah....lahap vimax berbotol tapi masih fetish kinky bertimun bagai....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 11-5-2018 04:21 PM | Show all posts
kopek budak kecil pun kau tenung ke? kopek sendiri besar putu mayam
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ikut idung apaknye lah.cyber bully tul netizen
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Membuli jela netizen ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 04:53 PM | Show all posts
netizen yg byk bunyik sibuk kehidupan org lain ni kalu korg peratikan spisis takde laif je..ye lakan muka sendiri tak lawa..kaya pun idok..tu yg kejenya jadik menyalak je kat socmed..al maklumlah life sendiri sedihh
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Mia ni, comel je dri dulu sampai skrg
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Dgn mia cute ni pun netizen nak cr pasal ekk.. bertabahlah dik mia..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Mulut longkang tu semua kaum BN. Diorang tu rupa standard Jamal Jamban jerk.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 05:53 PM | Show all posts
anak aziz m osman siap buat tutorial make up lagi
xde lak nk kecam. siap ckp comel keletahnye
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 11-5-2018 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tebalii tu tebal -tebal rupanya. Aku fikir apa la tebali ni..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap: kopek budak kecil pun kau tenung ke? kopek sendiri besar putu mayam


Putik kopek pun besar kacang ijo agaknya
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 07:07 PM | Show all posts
why wat title camtuh. Sian nanti kena ejek ngan kekawan , mia idong beso.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2018 07:08 PM | Show all posts
borrow replied at 11-5-2018 07:07 PM
why wat title camtuh. Sian nanti kena ejek ngan kekawan , mia idong beso.

kann.sian mia. dia budak lagi. hati rapuh.


acik2 bawang, janganlah membahan si mia ni.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 10:51 PM GMT+8 , Processed in 0.104407 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list