CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: CARI-MAL

Guru Tengah Mengajar Pun Boleh Kena Samun

[Copy link]
Post time 21-4-2018 06:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Org x main tanye almat dah skang...logiknnya dah ade gugel maps...waze.... kdng2 kena ada prasangka negetif juga...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-4-2018 09:34 AM | Show all posts
orang tua2 kata, malu bertanya sesat jalan

orang sekarang kata

"Cik, tumpang tanya, alamat ni kat mana? Saya bukan orang sini."

"YIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH PEROMPAAAKK TOLONNNNNN"
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2018 10:45 AM | Show all posts
terdesak tahap max si pencuri ni...apa2 pon kesalahan ttp pada pihak sekolah yg leka sampi kan gate belakang tidak dittp, turut terpalit ada lah kementerian sendiri yg tidak memantau kedaifan sekolah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2018 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Wey bahaya.. tempat I pernah perompak 2 org bermotor rompak cikgu tadika time parents amek anak tgh hari. Berparang masuk tadika.. menangis bebudak situ..kuar paper dulu. Takut..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2018 03:40 PM | Show all posts
bahayanya..ada kunci rumah...ic....hurm next maybe dia aim rumah cikgu tuh...macam2 la....kesian cikgu nak kje pon x senang
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2018 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
gila babun.sekolah ni tgh2 kwsn perumahan.mana2 pun dah tak selamat
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2018 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat hospital masjid dalam bas pun x selamat. X silap indon berani rompak balaii polis
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2018 09:46 PM | Show all posts

Sudah sampai lah masanya utk sekolah sekolah di Malaysia menutup pintu bilik kelas. Memasang pagar dan orang luar tidak boleh menceroboh sesuka hati. Para pelawat kena mendaftar di pejabat sekolah.

Weiii orang kementerian awat hangpa ni bongok sangat?
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 23-4-2018 09:25 AM | Show all posts
iols lemah btl... sekolah2 yg tak alert bahagian pagar2 yg tak de org kawal ni.

pintu utama ad epengawal keselamatan, lain2 nan hado..

bila dh jd mcm ni, susahlah.

Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 12:39 AM GMT+8 , Processed in 1.358898 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list