CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-LTS

Ratu Gimnas Negara, Farah Ann Berjaya Pertahan Pingat Emas

  [Copy link]
Post time 23-8-2017 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 09:21 PM
Contoh ahli syurga.nak masuk syurga kena tayang b***t macam ni...bak kat porummer-porummer taraf pun ...

Lobai kepam jangan pola kena kifarah masa sujud ngadap Allah kat sejadah dok terbayang burit Farah Ann yach!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-8-2017 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
white_musk replied at 23-8-2017 08:21 PM
Orang cantik lawa fin.  Bini/awek lobai di malaysia ni bogel pun org xmo tgk.  Tapi dgn farah ann  ...

Somi ko ke yg melancap tengok farah ann.. farah ann mmg cantik.. sian ko.. somi suke lancap lsncap
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 10:30 PM
Aku tengok dari pandangan agama,bukannya pandangan suci puak2 tayang b***t...kih3

Kompang sana sini pasal agama jangan sok2 aku jumpa komen ko menggatal dengan bini orang kat porum or komen slurp slurp sedap bila nampak gamba pompuan seksi seperti majoriti porumer jantan acah Islamik di Cari ini yach!
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 23-8-2017 10:31 PM
Lobai kepam jangan pola kena kifarah masa sujud ngadap Allah kat sejadah dok terbayang burit Farah ...

Aku duk terbayang macam mana kalau kau jamu b***t anak kau plak...hihihi.....nnt Suh la anak kau masuk acara gimnastik atau renang.boleh tengok ramai-ramai dengan fikiran suci....kihkihkih
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 23-8-2017 10:33 PM
Kompang sana sini pasal agama jangan sok2 aku jumpa komen ko menggatal dengan bini orang kat porum ...

Memang agama letak depan dulu....bukan kangkang b***t dulu dengan fikiran suci...kihkihkih
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 10:33 PM
Aku duk terbayang macam mana kalau kau jamu b***t anak kau plak...hihihi.....nnt Suh la anak kau m ...

Lobai dengan burit memang berpisah teda. Tengok sukan nampak atlit pakai seksi terus terbayang2 burit togel depan mata.

Kunun alim la, takut Allah la. Ujung2 jadi macam Mat Sabu bau burit Mah kat muka abang or Stopa spender. Pegi jahnom pelacur agama macam korang. Dok pung pang pung pasal pasal agama depan ummah tapi kat belakang aktip ja buat dosa.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 23-8-2017 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 10:35 PM
Memang agama letak depan dulu....bukan kangkang b***t dulu dengan fikiran suci...kihkihkih

Tengok berapa lama ko mampo bertahan lobai. Akak gelak jah sepertimana akak gelak lehat porumer yang aktip post pasal agama sana sini ujung2 kantoikan diri sindri confess berbidio seks dengan awek jalang mana tah walau bini kepam ada depan mata.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 23-8-2017 10:37 PM
Lobai dengan burit memang berpisah teda. Tengok sukan nampak atlit pakai seksi terus terbayang2 bu ...

Nanti kau,@white_musk dan @dodolgemok pakat jamu la b***t anak masing-masing dengan fikiran suci....kah3
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-8-2017 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 23-8-2017 10:40 PM
Tengok berapa lama ko mampo bertahan lobai. Akak gelak jah sepertimana akak gelak lehat porumer ya ...

Tengok la puas2.  Aku tunggu nak tngok ko jamu b***t anak ko je...haha

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 10:01 PM
Tak sabar aku nak tunggu @dodolgemok jamu b***t anak dia...baru la sama level dengan Farah Ann....ah ...

Tetap xjawab soalan. Dodol-2 lobai-0
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 10:30 PM
Aku tengok dari pandangan agama,bukannya pandangan suci puak2 tayang b***t...kih3

Pandangan ugama tentang jantan main bola nampak lutut, peha, betis, lurah kote bontot semua tu gi mana sis?
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 23-8-2017 07:51 PM
Teringat lobai syok sundri yang mencerca Farah konon tak layak jadi bini dia dua tahun lepas. Haha ...

teringat mopti sebuah negeri tegur farah ni... boss chinese tempat aku ckp. mcm ni... 'tgok la hadiah yg dia dpt tu..kenapa tgok benda lain,  nampak sangat diorang ni otak kotor kan'  kena sejelepuk atas kepala tok mopti tu hahah
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Crushh aku hahah
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
lobainotak kotor... booo... tgok pompuan kepala pikir sex.. sex sex... booo lobai
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 23-8-2017 10:48 PM
Pandangan ugama tentang jantan main bola nampak lutut, peha, betis, lurah kote bontot semua tu gi  ...

Cari la sendiri..kau kan geng2 tayang b***t ahli syurga... kihkihkih
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
@chazey kata tengok degan fikiran suci...kah3

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-8-2017 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 11:04 PM
@chazey kata tengok degan fikiran suci...kah3

Apa tak betul ke ayat aku tu? Ko tengok gamba ni terus rasa nak rodok burit sheol ke?
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
sekngucing replied at 23-8-2017 10:52 PM
teringat mopti sebuah negeri tegur farah ni... boss chinese tempat aku ckp. mcm ni... 'tgok la had ...

Tu la. Bodoh ya lobai2 ni. Mohon lobai mampus pupus dari bumi Malaysia yach! Penghalang kemajuan ummah sangat!
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 23-8-2017 10:40 PM
Nanti kau,@white_musk dan @dodolgemok pakat jamu la b***t anak masing-masing dengan fikiran suci.. ...

Meka bersukan la bodo. Kalau jamu kangkang untuk hiburan tu layak la jua dicerca. Ini untuk sukan pon nak cerca? Dasar sangap seks sangat ni elok la bakar TV segala itu. Jangan tengok pompuan pakai seksi2 lansung. Nanti hengat nak merogol jah.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2017 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 23-8-2017 11:25 PM
Tu la. Bodoh ya lobai2 ni. Mohon lobai mampus pupus dari bumi Malaysia yach! Penghalang kemajuan u ...

Tayang b***t tu satu kemajuan rupanya.kah3
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 04:38 PM GMT+8 , Processed in 0.095952 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list