CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 11918|Reply: 80

[VIDEO] Trend Selebriti Cabut Tudung Seperti Aksesori Diri, Siapa Pula Selepas I

[Copy link]
Post time 3-2-2017 03:10 PM | Show all posts |Read mode
Edited by CARI-MAL at 3-2-2017 03:12 PM


Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Chen Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Yen Jean Siang



Artis seharusnya lebih bijak menangani isu tuntutan kerjaya yang meminta mereka menanggalkan tudung bagi menjayakan watak mereka atau sesebuah adegan.

Mahu berubah itu mudah, tetapi mahu istiqamah itu penuh dengan dugaan dan cabaran. Sama-samalah kita renungkan. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-2-2017 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka hati orang tu le nk pakai dan dan x nk pakai tudung cabut balik. Sibuk kira dosa pahala orang. Dosa sendiri pun x terhitung
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 03:50 PM | Show all posts
nursajat pun buka tudung jua khuenzzzz
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Who's next?
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:03 PM | Show all posts
bini apex leuiniey tu tunggu masa je
dah separuh dah tudung dia skang
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Byk jaa.esp yg pegi oversea
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-2-2017 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
hai hai
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
hai hai
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Biaq p la kat depa...
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:18 PM | Show all posts
semoga kembali  ke landasanNya
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg bahaya Kalau jadi trend.. budak2 pun ikut.. uqasha la start
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg semakin senteng pn byk
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:36 PM | Show all posts
tunggu saja..
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
terpaku replied at 3-2-2017 03:50 PM
nursajat pun buka tudung jua khuenzzzz

Auwww suka norsajat idaman hati beta
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-2-2017 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa lagi.. Si trend setter bertudung tu la princess wannabe. Tunggu official jer terbang la tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik i bukan jenis yg cepat kagum bila dgr berita selebriti tu berhijrah pakai tudung,selebriti tu insaf dari memonen,selebriti tu dah taknak sentuh lelaki,selebriti tu dah taknak pegang pompuan,bla bla bla....sebab tu, i tak rasa nak sedih atau nak hencap bila diorg kembali buka tudung,kembali memonen...bila kita letak manusia sbg pujaan,itu yg kita kecewa bila jalan hidup diorg tak seperti kita harapkan...
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2017 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Ataupun.....baju lengan 3suku.seluar atas buku lagi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 06:36 PM GMT+8 , Processed in 0.101505 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list