CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: runaway_dida

MBC : Shopping King Louie ( Seo In Guk,Yoon Sang Hyun,Nam Ji Hyun,)

[Copy link]
Post time 27-10-2016 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 27-10-2016 01:33 PM
jiran dia tu baik ke jahat sebenarnye?

risau je dia saje nk amik kesempatan lg2 kt bok sil tu.. ...

Iols pun masa tgk aritu tertanya2 baik ke x sebenarnya dorg ni...

Mmg takut sgt dorg buat jahat kt bok sil tu...

Setakat ni dorg baik je...sengal2 je dorg ni..

Iols bengang je tgk budak2 sekolah yg perempuan tu...gangster btul...

Lg satu, x thn tgk nenek tua yg curi bag bok sil tu..terer tul dia lompat sana sini...x padan dgn tua...jenuh bok sil kejar dia..iols yg tgk plak rs penat..kikiki

Yup...wpun x pasti sgt motif dia suka, tp dia mmg suka bok sil...klaka tgk dia patuh je louie suh buat ape...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-10-2016 02:04 PM | Show all posts
wima replied at 27-10-2016 01:55 PM
Iols pun masa tgk aritu tertanya2 baik ke x sebenarnya dorg ni...

Mmg takut sgt dorg buat jahat ...

nmpk lps ni xleh dh nk download cite opis dh block



nk tggu layan streaming je la tp kt umah tu xtau la bila ada ke x nth la



louis tu lawak mcm makan ramen pn mcm sedap sgt.. iols lawak ngn jiran dia byg louis tu sbb pelik tgk dia mcm xtau pape...

bok sil pn sian..selama ni jauh ngn teknologi..guna laptop pn terkial2


Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2016 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 27-10-2016 02:04 PM
nmpk lps ni xleh dh nk download cite opis dh block



Br block ke uols?sblm ni bleh?

Nmpknya kena cari alternatif supaya bleh streaming kt rumah...broadband ada gak yg laju kan..ke ciput je?

Iols kt umah ni mmg wifi streamyx yg 4mb tu je..unifi mmg xde area iols ni...tp streaming ok je..cume kdg2 buat hal bertabah jela..hihi
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2016 02:20 PM | Show all posts
wima replied at 27-10-2016 02:13 PM
Br block ke uols?sblm ni bleh?

Nmpknya kena cari alternatif supaya bleh streaming kt rumah...br ...

harap sgt la ada port kt area umah iols..smpai hr ni blm ada feedback lg TM ni..even bkn nk streaming pn still nk guna tenet kt umah..lg2 hb iols mmg buat keje kt umah..dia pn stress gak..anak iols lg la stress tu yg mengadap ceria je..kalau ada tenet dia bole gak layan utube ke...download game baru ke..hahah sejak pindah ni, ipad dia kadang tersidai je...sbb bosan xde apa sgt


Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2016 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 27-10-2016 02:20 PM
harap sgt la ada port kt area umah iols..smpai hr ni blm ada feedback lg TM ni..even bkn nk stream ...

Tula..xde tenet skrg mmg masalah besar uols...

Bok sil xpela...dia biasa duk kt mountain...hihi
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2016 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by ainacute at 27-10-2016 07:25 PM

suka sgt time nih.. diaorg nampak lovely sgt     siap joget joget .. main pantai..

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-10-2016 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Ketawa aku tgk epi 10 nie....
Byk scene kelakar...
Seluar dlm louie pon ada berlian.....hahaha
Ngan perangai sengal mr cha lagi.....
In sung terberak dlm suar....
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2016 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
wima replied at 27-10-2016 02:31 PM
Tula..xde tenet skrg mmg masalah besar uols...

Bok sil xpela...dia biasa duk kt mountain...hihi

hahaha

iols td rempit smpai ep 5 smbil tggu hb dtg amik kt opis

lawak gila ep 5 mengekek iols gelak nasibla la sume org dh balik

lawak ms dorang g buat rambut tu

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-10-2016 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by wima at 27-10-2016 11:13 PM
idakamaruddin replied at 27-10-2016 09:52 PM
hahaha

iols td rempit smpai ep 5 smbil tggu hb dtg amik kt opis


Tula...cerita ni mmg byk scene klakar...

Mmg leh wat gelak besar wpun kkdg mcm sengal je lawaknya...

Iols slalu x thn nk gelak kalau scene2 lawak mr.cha..lg satu in sung tu...   

Busuk gile ok rambut dorg tu..iols ingat leh la grooming bok sil jd cantik...rupanya hauk..  
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 12:44 AM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 27-10-2016 01:33 PM
jiran dia tu baik ke jahat sebenarnye?

risau je dia saje nk amik kesempatan lg2 kt bok sil tu.. ...

mr cha tu memang suka kat bok sil..

in sung n mak dia sebenarnya baik to jenis suka pergunakan org..

in sung tipu konon2 buka company baru nak cari boknam.. padahal nak kikis bok sil.. bangga ja ahjumma y anak dia dah ada keje..
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 12:46 AM From the mobile phone | Show all posts
wima replied at 27-10-2016 01:55 PM
Iols pun masa tgk aritu tertanya2 baik ke x sebenarnya dorg ni...

Mmg takut sgt dorg buat jahat ...

iols gelak gila2 masa terkantoi dgn mak mr cha, louie naked atas katil.. mati2 ingat anak dia gay.. haha
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 12:50 AM From the mobile phone | Show all posts
ahlisihircute replied at 27-10-2016 09:35 PM
Ketawa aku tgk epi 10 nie....
Byk scene kelakar...
Seluar dlm louie pon ada berlian.....hahaha

in sung berak dlm seluar memang lawak.. nangis sambil mkn tangan.. baru sedar selama ni nyusahkan org.. baek pulak trauma 1st time jumpa laki berak dlm seluar.. haha..

lagi satu part masa mak mr cha n mak baek dtg balai.. masa polis tgh minum air sampai tumpah2.. mak mr cha rasa geli tgk tp mak baek rasa seksi tgk.. pastu leh lak mak baek berangan masa polis sebut nama dia..lawak...

Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 27-10-2016 09:52 PM
hahaha

iols td rempit smpai ep 5 smbil tggu hb dtg amik kt opis

siannya x da tenet.  bosannya hidup.. iols kalu xda hp xpa.. y penting ada tenet.. nak tgk cete korea..

berbaloi kan cete ni.. asyik gelak ja iols.. dulu louie cuma minum kopi mahal.. sejak kenal dgn maxim gold 3 in 1.. itu kopi paling sedap.. haha..

cete ni makin lama makin best n lawak.. itu pasal iols leh tahan.. konsep mcm cliche tp cara execute cete ni x cliche n unik..
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 01:00 AM From the mobile phone | Show all posts
wima replied at 27-10-2016 11:10 PM
Tula...cerita ni mmg byk scene klakar...

Mmg leh wat gelak besar wpun kkdg mcm sengal je lawa ...

uols dah sampai lum part louie mengarah semua org..

dlm marah2 semua org ikut ja..

iols gelak guling2 part tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 09:03 AM | Show all posts
Syik_Gojet replied at 28-10-2016 12:50 AM
in sung berak dlm seluar memang lawak.. nangis sambil mkn tangan.. baru sedar selama ni nyusahkan  ...



hahah scene balai tu mmg lejen kan
dia leh wat bayangan dua oranng berbeza
kalao org suka nampak macho jek
kalo org tak suka nampak cam geli je
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 09:05 AM | Show all posts
Syik_Gojet replied at 28-10-2016 12:56 AM
siannya x da tenet.  bosannya hidup.. iols kalu xda hp xpa.. y penting ada tenet.. nak tgk cete ko ...



cara susunan skrip plot2 dia yg wat menarik kan
bersahaja jek jalan citer dia..
mmg kreatif a scripwriter ngan director dia

takleh blah Mr cha tanya ada seluar yg stylish tak
alih2 pakai baju mcm atok2 aje.. ahahah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-10-2016 09:39 AM | Show all posts
wima replied at 24-10-2016 11:22 PM
Yup..mmg cliche n biasa..tp fun utk folo..tergelak2 la tgk drama ni..

Yup iols pun pasan abg po ...

iols x leh blah btl ngn in sung..dia mcm dh tua sgt dh kan..mcm nk masuk 40, pastu badan kemain besar... tp duduk ngn mak dia... mcm penuh bilik dia tu...

iols dr smlm tertanya awatlah bok sil bg cc kt louis.. dh tau mamat tu gatal tgn menyoping tp still dia bg kat mamat tu..x beragak nyopingnye

iolss suka sgt ngn bok sil..xpnh nmpk dia marah..sume mcm ok je ngn dia walaupun dia geram gak ngn louis tp maafkan je mamat tu buat apa

louis pn suka sgt buat muka comel serba salah org sekeliling dia..lawak sgt mr cha ngn in sung bebel2 pn still ikut je ckp dia

mcm nk bgtau cite aura bossy louis ni mmg kuat sgt



iolss lawak setiap kali dia dh buat pape dia ckp mcm kehidupan dia dulu mcm biasa je buat mcmtu.. ms dia hbskan duit bok sil tu la sllu sgt keluar alasan mcmtu


Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 09:42 AM | Show all posts
wima replied at 27-10-2016 11:10 PM
Tula...cerita ni mmg byk scene klakar...

Mmg leh wat gelak besar wpun kkdg mcm sengal je lawa ...

tu la pasal...

bok sil ngn louis redha je kene katok ngn in sung mcmtu

padahal si in sung yg nk buat rambut guna alasan bok sil nk reward diri sendiri



iols smpai kt ep 6 lawak sgt mr cha bg fridge besar smpai dua kt umah bok sil

agak2 la khen..dh la bilik tu secoet je dia bg besar gabak mcmtu smpai bok sil buat almari letak baju ngn periuk dlm fridge tu..iols mengekek gelak

btw chuols perasan x kalau kdrama kalau umah org ada2 sikit umah dorang msti ada 2 fridge gabak mcmtu..

mmg wajib ek?
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 09:44 AM | Show all posts
Syik_Gojet replied at 28-10-2016 12:44 AM
mr cha tu memang suka kat bok sil..

in sung n mak dia sebenarnya baik to jenis suka pergunakan ...

tu la iols pn kompius dorang ni baik ke saje nk gunakan louis ngn bok sil

kadang2 rasa dorang ni bole harap..kadang mcm x ikhlas..

sian kt bok sil...muka mmg kg sgt la..ngn dialect gunung dia tu



nasib la cite ni best..bole terubat lps hbs drinking solo


Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 09:44 AM | Show all posts
Syik_Gojet replied at 28-10-2016 12:46 AM
iols gelak gila2 masa terkantoi dgn mak mr cha, louie naked atas katil.. mati2 ingat anak dia gay. ...

tu la pasal dia pn mcm saje nk kene kan mr cha konon2 mr cha simpan dia sbb anak dorang gay

lawak siap duduk ala2 pondan tu lawak sgt


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 215803 Replies : 3871
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92188 Replies : 867
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20446 Replies : 334
“Saya menceraikan anda, saya menceraikan anda, dan saya menceraikan anda,”  Puteri Kerajaan Dubai Tenang Umum Ceraikan Suami Melalui Instagram
YgBenar“Saya menceraikan anda, saya menceraika
Views : 46118 Replies : 46
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3764 Replies : 30
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31641 Replies : 213
Kena lagi episod 3:Netizen terkesima grafik atlet Malaysia yang akan ke Olimpik Paris seolah muka 'wanted'
YgBenarKena lagi episod 3:Netizen terkesima gra
Views : 11305 Replies : 13
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 29759 Replies : 236
Lagi kejam dari Ifan. Lelaki Gen Z kata perempuan 24 tahun ke atas sudah dikategorikan sebagai Andartu
mojarean_XLagi kejam dari Ifan. Lelaki Gen Z kata
Views : 4110 Replies : 1
Aishwarya Rai, Abhishek tidak lagi sebumbung?
mojarean_XAishwarya Rai, Abhishek tidak lagi sebum
Views : 29088 Replies : 27

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 09:54 PM GMT+8 , Processed in 0.081544 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list