CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2209|Reply: 11

Suka Minum Teh Krisantimun Sebab Cik Piah? Kini Anda Juga Boleh Menderma

[Copy link]
Post time 11-6-2016 03:30 PM | Show all posts |Read mode

Artikel Oleh Vincent Loo | Video Oleh Desmond | Suntingan Visual Oleh Ling Angie




Sempena bulan Ramadan,  Yeo Hiap Seng (Malaysia) Bhd sekali lagi menganjurkan program mesra Ramadan yang dinamakan Yeo's Ceria Ria Beramal Bersama Bintang.

Program yang cukup bermakna ini turut membabitkan penyampai radio yang cukup diminati ramai iaitu Feeya Iskandar atau lebih dikenali panggilan mesra Cik Piah.

Para peminat Cik Piah wajar mengambil peluang ini menyumbang nilai derma buat rumah kebajikan yang diwakili Cik Piah iaitu Pusat Jagaan Kaseh Murni yang terletak di Ampang.

Setiap nilai derma boleh diperoleh dengan hanya membeli sebarang produk minuman dan makanan Yeo's dan ianya akan disalurkan kepada rumah kebajikan yang diwakili Cik Piah.

Cara penyertaan Yeo's Ceria Ria Beramal Bersama Bintang ini amat mudah iaitu dengan merujuk kepada www.yeos.com.my.

Jadi apa tunggu lagi, belilah minuman Yeo's Teh Krisantimun yang diwakili oleh Cik Piah sambil memberi bantuan kepada rumah kebajikan yang diwakilinya melalui sumbangan nilai derma yang diperolehi.

Ingat membantu mereka yang memerlukan adalah pahala yang tinggi sepanjang Ramadan yang penuh kesyukuran ini. - CARI Infonet
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2016 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
asal,ramadan je,sedekah.Woi,bln bese xleh kait ngan sedekah ke? aku bkn benci ke pe..just klo ramdan je,kita seme pakat2 hormat2 bln ramdan. blik2 kta,kurus pose aku klo tgk smthinf.DAH TU,KAU SOLAT PUN,KNA JAGA WOI! BKN MSA POSE,KAU KNA JGA MATA SEME.PELIK DOE!
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2016 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
asal,ramadan je,sedekah.Woi,bln bese xleh kait ngan sedekah ke? aku bkn benci ke pe..just klo ramdan je,kita seme pakat2 hormat2 bln ramdan. blik2 kta,kurus pose aku klo tgk smthinf.DAH TU,KAU SOLAT PUN,KNA JAGA WOI! BKN MSA POSE,KAU KNA JGA MATA SEME.PELIK DOE!
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2016 01:11 PM | Show all posts
Esmiria replied at 11-6-2016 04:11 PM
asal,ramadan je,sedekah.Woi,bln bese xleh kait ngan sedekah ke? aku bkn benci ke pe..just klo ramdan ...

ape yg uollz ckp tu pon betul gak....x salah....tapi bagi mereka yg dh jauh kesesatan, atau nak berubah, tp malu2....inilah masenyer....bulan penuh keberkatan, bulan ibadat dlm Islam, sekelian syaitan dirantai, jd klu pd wanita y nak mula bertudung, org xkan gosip lebih2 berbanding bulan2 biase.....klu tiap2 hari makan tgh hari 10rggt, dibulan pose ni xde alasan kalau berat nak bersedekah.....cume diharapkan perubahan tu boleh la dimentenkan selamanya n bukan ntuk bulan pose jer....ape yg uollz ckp tu pon betul....cuma jgn bencikan org lain sgt2, kita hidup pakai "topeng"...ade mcm2 jenis topeng....
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2016 06:27 PM | Show all posts
Antara minuman Yeo's yang paling saya suka adalah minuman Teh Krisantimun, korang tahu kenapa, pasal sangat wangi dan menyegarkan lebih-lebih lagi yang disejukkan.... wow, sekali saya mampu minum sehingga 3 kotak... tak sangka pula Cik Piah adalah duta minuman Yeo's Teh Krisantimun... Apa khabar Cik Piah?
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2016 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Apai86 replied at 14-6-2016 01:11 PM
ape yg uollz ckp tu pon betul gak....x salah....tapi bagi mereka yg dh jauh kesesatan, atau nak be ...

u taw tak,dlm byk2 org tego i psl i,iselalu terasa dan dendam..Tapi entah,bila u ckp,tersentuh.thnks.
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2016 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Apai86 replied at 14-6-2016 01:11 PM
ape yg uollz ckp tu pon betul gak....x salah....tapi bagi mereka yg dh jauh kesesatan, atau nak be ...

cara u tgur,mnyentuh hati i..hmmm..   
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2016 02:56 PM | Show all posts
Esmiria replied at 15-6-2016 02:24 PM
cara u tgur,mnyentuh hati i..hmmm..

Well, iollz buat ape yg boleh asal dapat kurangkan sifat negatif dibulan yg positif ini, actually iollz pon dulu pikir mcm uollz jugak...kenape nak tunggu bulan pose baru nak sdekah? nape nk tunggu raya baru nak mintak maaf? well, lecturer iollz selalu ckp, "this is life"....not everything can be done as we wish. So, nak wat camne.....tepuk dada, tanya selera...hihihi...(tetibe nak makan murtabak pose2 ni)
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2016 03:27 PM | Show all posts
euuuuuuuuu hauknya rupa bekas minah yg bekas hot
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2016 03:29 PM | Show all posts
cik piah kukenal dulu bukanlah cik piah sekrang
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2016 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau raya je mesti beli ayor ni hidang kat tetamu kalau dah malas sgt buat ayor
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka sgt air tea niii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 03:22 PM GMT+8 , Processed in 0.198391 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list