aku xkomplen pun ... time LRT break down tu meols mempersoalkan cara diorang ganti rugi, cara diorang handle dengan Safety issue ....
1. safety issue: bila dia suruh orang turun dari train .. pastu xde pengumuman dan kawalan, mahupun SOP yang PROPER.
2. ada seorang customer service tu kata RapidKL bekerja keras time orang lain tengah tido: I was like ... pegi mampusla .. xkan nak ajak kitorang bergotong royong buat kerja korang .. kerja korang kot .. kita end user nak tau boleh guna jer .... and dah terlalu kerap dah rosak ... for me agak melampau la untuk end user .. customer service kelaut ...
3. pasal ganti rugi yang kupon macam cikai: aku mempersoalkan ... kalau pelajar terlepas exam ... pekerja dapat warning letter ... and mungkin akan kena buang ... ada orang tertinggal flight .... ada orang rugi banyak benda .. termasuk masa .. boleh ke diorang ganti ...
4. aku suruh diorang take ownership setiap issue and be responsible .... time PC pun perangai macam bangang ... xde penyesalan langsung
p/s: di atas bukan exact komen yang aku post .. dha lupa post aku mcm mana .. sebab dah kena delete dah .. hahaha
terus kena block .. hahahahah