limau Publish time 16-1-2015 03:00 PM

ayushuhada04 replied at 16-1-2015 02:59 PM
selamat menonton..

baikk~!! :lol:;P

newrule5 Publish time 16-1-2015 03:19 PM

Selesai donlod 3 n 4 ...{:1_509:}
Malam ni ngadap ngan popcorn.......{:1_141:}

limau Publish time 16-1-2015 03:46 PM

bestttt....aku tak saba nk tunggu epi 5

eddlisa_uyuk Publish time 16-1-2015 09:00 PM

tgh ngadap epi 3 & 4:)

azie.dz Publish time 17-1-2015 06:24 PM

tEP9IL1R7wE

misssakura Publish time 18-1-2015 09:06 PM

wah my unni n oppa secret love berlakon lagi. mesti r kne mengadap citer ni. tapi nak kumpul banyak2 ep dulu baru layannnn.

makdik2301 Publish time 19-1-2015 09:48 AM

satu je aku x leh nak hadam lagi
kembar HJE tu...apa oppa???
aduiiihh...kalo kata HJW tu nuna lehr tahan..
:sweat3:


YoonArang Publish time 19-1-2015 10:28 AM

azie.dz replied at 17-1-2015 06:24 PM


suke la lagu ni.. :loveliness:

aku br tgk ep 1.. hehhe


btw comey oppa ko pakai celak {:mllove:}

azie.dz Publish time 19-1-2015 11:01 AM

YoonArang replied at 19-1-2015 10:28 AM
suke la lagu ni..

aku br tgk ep 1.. hehhe


oppa aku tu mmg comey....apa saja keadaan comey je..gewam je aku tgk :$

ayushuhada04 Publish time 20-1-2015 02:28 PM

makdik2301 replied at 19-1-2015 09:48 AM
satu je aku x leh nak hadam lagi
kembar HJE tu...apa oppa???
aduiiihh...kalo kata HJW tu nuna leh...

kannnnnn..kak ayu pun terkejut juga...

makdik2301 Publish time 20-1-2015 02:38 PM

YoonArang replied at 19-1-2015 10:28 AM
suke la lagu ni..

aku br tgk ep 1.. hehhe


ost dia mmg best kan yoon..
sesuai la dgn jalan cite..nak² palk lagu tu kuar time
shin segi..kena sgt la...

makdik2301 Publish time 20-1-2015 02:42 PM

ayushuhada04 replied at 20-1-2015 02:28 PM
kannnnnn..kak ayu pun terkejut juga...

sebelom tengok cite nie sy dok igtkan
yg dia nuna..PSJ tu adik dia..rupanya terbalik...
mmg xleh nak terima la kakayu PSJ tu oppa..
PSJ umo 26,HJE29.,igtkandh 30 lebih;P
:sweat3:

ayushuhada04 Publish time 20-1-2015 02:55 PM

makdik2301 replied at 20-1-2015 02:42 PM
sebelom tengok cite nie sy dok igtkan
yg dia nuna..PSJ tu adik dia..rupanya terbalik...
mmg xleh ...

apa2 pun kita kena terima juga ler kenyataannya
wpun nampak mmg PSJ tu adik kan...

makdik2301 Publish time 20-1-2015 03:03 PM

ayushuhada04 replied at 20-1-2015 02:55 PM
apa2 pun kita kena terima juga ler kenyataannya
wpun nampak mmg PSJ tu adik kan...

sangat adiknya...
tiap kali tgok scene 2 org tu
mst nak gelak bila PSJ bahasakan diri dia oppa
:lol:

xpe x penting pon sbnrnya diaorg tu..;P
pokus kat jisung je..tasabar nak tggu watak² lain
kuar dari diri dia tuh...


ayushuhada04 Publish time 20-1-2015 03:14 PM

makdik2301 replied at 20-1-2015 03:03 PM
sangat adiknya...
tiap kali tgok scene 2 org tu
mst nak gelak bila PSJ bahasakan diri dia oppa


ye makdik...mmg tk penting pun...

kak ayu pun tk sabar nk tgk watak2 lain pada JS tu kan..
now yg kak ingat Se Gi, Perry Park jer..selain yg asal...{:mlbigsmile:}

makdik2301 Publish time 20-1-2015 03:45 PM

Edited by makdik2301 at 20-1-2015 03:47 PM

ayushuhada04 replied at 20-1-2015 03:14 PM
ye makdik...mmg tk penting pun...

kak ayu pun tk sabar nk tgk watak2 lain pada JS tu kan..

patotla seunggi tolak offer drama nie..
susah gak la nak bwk 7 jenis watak nie..
nasib baik dpt kat jisung..org dh byk pengalaman
{:thumbo



ayushuhada04 Publish time 20-1-2015 04:19 PM

makdik2301 replied at 20-1-2015 03:45 PM
patotla seunggi tolak offer drama nie..
susah gak la nak bwk 7 jenis watak nie..
nasib baik dpt...

betul tu makdik..bukan senang nk bawa 7 watak dlm satu drama..
nampaknya JS dh berjaya ler kan...kita tggu watak2 yg lain..
ekspressi muka tu bukan senang nk buat..

mungkin Seunggi tak ready utk buat semua ni...
tk leh nk bayangkan mcm mana klu seungi kan..

lonso Publish time 20-1-2015 05:31 PM

baru nak donload uolssss. uols dah marathon smpai mana

inaniloquent Publish time 20-1-2015 05:32 PM

azie.dz replied at 17-1-2015 06:24 PM


album terbaik:lol::lol:

azie.dz Publish time 20-1-2015 05:34 PM

inaniloquent replied at 20-1-2015 05:32 PM
album terbaik

mekk....sila teka masa debaran kdrama tuk year 2015 nanti yer {:1_530:}
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16
View full version: [MBC]╃Kill Me,Heal Me - WON CARI 2015 Drama of The Year


ADVERTISEMENT