GuaAnakMelaka Publish time 28-6-2013 05:13 PM

Tolong ajar radio on9

Sape2 taw buat radioon9,tolong ajar A-Z....

nak jadi deejay lak nie..............{:singo{:singo


mcm2 video aku tgk...1 pun aku x faham....


http://www.youtube.com/watch?v=n4LTIaM7M5E
n4LTIaM7M5E

trunks Publish time 29-6-2013 12:43 AM

cuba ikut tutorial dalam bahasa malaysia pula..

http://pawerfm.blogspot.com/2013/01/cara-membuat-radio-online-sendiri.html

GuaAnakMelaka Publish time 29-6-2013 12:52 AM

trunks posted on 29-6-2013 12:43 AM static/image/common/back.gif
cuba ikut tutorial dalam bahasa malaysia pula..

http://pawerfm.blogspot.com/2013/01/cara-membuat- ...

ok..Tq...................

firdaruddin Publish time 29-6-2013 01:31 AM

trunks posted on 29-6-2013 12:43 AM static/image/common/back.gif
cuba ikut tutorial dalam bahasa malaysia pula..

http://pawerfm.blogspot.com/2013/01/cara-membuat- ...

sayang, dia kata nak jadi DJ kan?

so kena ajar dia guna SAM Broadcasting la combine dgn winamp.

trunks Publish time 29-6-2013 01:36 AM

firdaruddin posted on 29-6-2013 01:31 AM static/image/common/back.gif
sayang, dia kata nak jadi DJ kan?

so kena ajar dia guna SAM Broadcasting la combine dgn winamp. ...
me tak pernah buat lagi .apa katatolong apa2 yang patut
Last edited by trunks on 8-7-2013 05:00 PM

firdaruddin Publish time 29-6-2013 02:00 AM

GuaAnakMelaka posted on 29-6-2013 12:52 AM static/image/common/back.gif
ok..Tq...................

8SXgUNHLvJk

http://bangkewok.blogspot.com/2011/11/cara-membuat-siaran-radio-internet.html

http://klikhost.com/cara-setting-shoutcast-pada-sam-broadcaster/

berlambak.


aziz79 Publish time 8-7-2013 04:52 PM

try baca sini
http://radio.about.com/od/createinternetradio/a/How-to-Create-Your-Own-Internet-Radio-Station.htm

http://www.wikihow.com/Create-an-Internet-Radio-Station

kakikuDibibirmu Publish time 9-7-2013 12:31 AM

sesuka hati jer posting lagu orang free-free dekat tenet, kena serbu dengan SKMM macam jiwang.org masuk penjara syok.org masuk penjara baru tahu
Pages: [1]
View full version: Tolong ajar radio on9

ADVERTISEMENT