novelloverzz Publish time 5-12-2021 10:04 PM

Cara Bersihkan Dapur Guna Tepung Gandum, Hasilnya Berkilat-Kilat Macam Baru!

https://media.myresipi.com/2021/11/cara-bersihkan-dapur-berkilat-1024x551.jpg

Pasti ramai yang nak tahu rahsia cara bersihkan dapur gas supaya nampak berkilat-kilat macam baru kan?
Tak perlu guna sabun mahal, hanya perlu menggunakan bahan dapur saja iaitu tepung gandum. Paling penting tak perlu guna air pun, baru dapur selamat tak pecah dan retak.
Nak tahu macam mana caranya? Jom baca perkongsian oleh Idel Hayarnulis di bawah. Semoga bermanfaat!
Cara Bersihkan Dapur Sampai Berkilat-Kilat Macam BaruTips cara cuci dapur tanpa guna air, selamat tak pecah dan retak. Lepas guna pun boleh buat macam ni.
Guna tepung je. Tabur kat cermin dapur.
https://media.myresipi.com/2021/11/cara-bersihkan-dapur-berkilat-1-400x533.jpg

Kemudian gosok dengan tangan sampai bersih berkilat macam ni.
https://media.myresipi.com/2021/11/cara-bersihkan-dapur-berkilat-2-400x533.jpg

Kemudian lap dengan kain bersih. Cubala berguna untuk kita semua. Selamat mencuba ya.

https://media.myresipi.com/2021/11/cara-bersihkan-dapur-berkilat-3-400x533.jpg

Kredit: Idel Hayarnulis myresepi

chinta89 Publish time 6-12-2021 09:50 AM

owh ok blh cuba lps ni

Orangelily Publish time 16-12-2021 12:08 PM

Akn dicuba nnt. tq nov {:1_149:}

jihyomelly Publish time 17-2-2022 10:06 AM

boleh cuba..kadang2 dah lap tapi nampak bekas..tq bg petua:loveliness:

millytexas Publish time 17-10-2023 12:33 AM

Thanks for the handy kitchen tip! Wheat flour for cleaning is affordable and effective. I'll give it a shot. By the way what about granite countertops??
Pages: [1]
View full version: Cara Bersihkan Dapur Guna Tepung Gandum, Hasilnya Berkilat-Kilat Macam Baru!


ADVERTISEMENT