NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:50 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

@NaylaArisha dah page 98

jommmm masuk meroyan sampai roboh rumah nilambat ah panggil

nay dah masuk sebelum matt roger lagi tau

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:51 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

rasanya memang dua dua tak kena saman
matt pun tak tahu juga nak cakap apagomen sekarang
dah tak kisah sangat
sebab kan dah nak beralih ke endemik

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:52 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

https://4.bp.blogspot.com/-Bt0N_CLuf4Y/WG793XjXmSI/AAAAAAAAVoE/GBGUhOr83UIsk5aeIM1NDGSwDQrxjDM4QCLcB/s1600/Ketahuilah%2BHati%2BWanita%2BSukar%2BDi%2BDuga%2B%255B2%255D.jpg

:lol:

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:53 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

memang lah jadi tikus
tapi bila kucing tak ada tu boleh lah tikus berpesta dan bermaharajalela
hehehetapi bos nay dia bukan macam kucing

dia macam rimau :lol:

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:54 AM

Edited by NaylaArisha at 22-11-2021 11:55 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
bagus lah gitu
malu tu biar bertempat

jangan kita tak malu langsung
nanti orang cakap kita mengada gada atau gedik2 pulahttps://2.bp.blogspot.com/-LoeP226mjeI/U5gkemd0R_I/AAAAAAABD_Y/cTkiVfKPkSM/w1200-h630-p-k-no-nu/IMG_76867027674500.jpeg


:loveliness:

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:57 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

oppsssss
terlebih sudah abg jamil
3 pun 3 lah...heheekalau mampu 4 pon boleh :lol:

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 11:58 AM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

bagus lah kalau nay sedar diri
matt pun masih sedar diri, setakat ni boleh pernah lupa diri lagi...hehee

tapi matt dah masuk hari ni
dah reply banyak2 notis naybagus kalau tak lupa diri lagi

ni nay dah reply dan tambah notis matt lagi :lol:

mattzzx Publish time 22-11-2021 12:00 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 10:50 AM
kek pisan 2 potong jer pon matt
tak ada lah sampai biji tu besar tau kek pisang



dua potong tu kira ok
janji boleh mengalas perut
kalau nay boleh makan 2 biji kek pisang tu memang hebat lah...heehe

yelah nay masuk lewat dengan alasan kukuh
pasal rekod nay selalu masuk awal
itu kita tidak disengajakan


NaylaArisha Publish time 22-11-2021 12:03 PM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

betul tu
mana mana tempat pun mesti ada tempoh percubaannnya
cepat atau lambat tempoh tersebut

lama juga kalau 6-8 bulan tu
kat Cari ni brapa ramai admin?

tapi tengok pada syarat2 nak jadi mod tu
matt rasa susah skit nak mohonkenapa susah?
bukan nak kita 24 jam online
kena pandai lah bahagi kan
tengok macam akk mira n kaka zura
bukan hari2 online

mattzzx Publish time 22-11-2021 12:04 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:03 AM
medal old timer tu
kena ada kredit 100k
tu yang nay tgh kejar sekarang ni



sekarang nay ada kredit brapa K?
banyak lagi ke nak kena kejar?

beza kaler tu ok lah
boleh orang tahu mana yg pra mana yg mod penuh


NaylaArisha Publish time 22-11-2021 12:05 PM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

nanti orang cakap matt tukar jantina pula....heheeetak kisah pon sebenarnya ..

NaylaArisha Publish time 22-11-2021 12:06 PM

mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

dah panggil kan kena lah masuk

kang matt kata nay sombong pulak

mattzzx Publish time 22-11-2021 12:10 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:26 AM
yer lah anak layan tgok utube

nay duk ngn dia lah



kalau anak ada temantu bagus lah
bukan nay saje2 terperap kat dalam bilik
memang lah kalau ada tetamu atak keje dapur nay kena keluar
nanti apa pula kata mertua kan?


mattzzx Publish time 22-11-2021 12:11 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:27 AM
memang lah bawa beg kecik je
1 beg jer
sebab tu tak bawa payung

ooo kalau beg kecil susah lah nak bawak payung tu
nanti orang kaya nay macam ceti plak bawak payung panjang....hehe


mattzzx Publish time 22-11-2021 12:12 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:31 AM
baru berkesempatan nak reply notis
umah dah roboh baru nak mereply

tak mengapa nay
bereskan keje2 nay dulu
janji mereply walau pun uamh dah roboh


mattzzx Publish time 22-11-2021 12:13 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:33 AM
tak apa.. nanti pandai2 lah derang masuk balik kat sini

harap2 gitu lah
biar terbuka pintu hati mereka untuk masuk semula kat sini


mattzzx Publish time 22-11-2021 12:15 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:34 AM
masuk ikut notis ke ?
nay susah lah nak masuk ikut notis
kompom bercelaru


yelah nay memang terima notis yg banyak setiap hari
sudah lah nak masuk kat satu2 umah tu kan
boleh jadi konpius nanti


mattzzx Publish time 22-11-2021 12:20 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:36 AM
herm.. nay prefer tak nak amik ubat
nak control sendiri
tapi tak boleh jugak



memang sebaiknya elak ambil ubat
tapi kalau tidak dapat dielakkan terpaksa juga ambil
kena betul2 kontrol lah, tapi itu mustahil utk turunkan bacaan gula

hanya asben saje yg tahu...hehe



mattzzx Publish time 22-11-2021 12:21 PM

NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:38 AM
hurmm.. hari isnin ni bz sikit lah
tadi dah settle untuk
pos dokumen

bila dah settle kerja tu
apa lagiiiiii..
meroyan lah jawapnyaa...hehee


safi_roses Publish time 22-11-2021 12:22 PM

happy monday semua

https://res.cloudinary.com/premiumwishes/images/f_auto,q_auto/v1612120664/happymonday-weekfull-of-miracles/happymonday-weekfull-of-miracles.jpg
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17
View full version: 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V128'