dilla_zul Publish time 30-3-2010 02:59 PM

kakitangan spnb tak mesra-bhg kewangan..

kesal dn sikap pekerja spnb kat kl..bahagian kewangan...sunnguh rude biler bcakap...tak pernah nak mesra pelanggan...geram dgn pekerja mcm ni........:shakehead3::mad::mad::mad::mad:

joe_qlate Publish time 30-3-2010 03:09 PM

aduan je kat BPA and director dia

lula_27 Publish time 30-3-2010 03:59 PM

aduan je kat BPA and director dia
joe_qlate Post at 30-3-2010 15:09 http://mforum2.cari.com.my/images/common/back.gif

sgt la bersetuju!! {:1_152:}org awam kene amik peranan buat aduan kt saluran yg betul, sbb klu setakat marah2 kt sini pn, xgune jgk..lg bagus klu ade nama penuh die sekali...BPA akan siasat perkara ni

adaraish Publish time 11-4-2010 02:02 AM

Siapa nama pegawai tu. Nanti saya blh buatkan laporan terus pd MD dia.

dilla_zul Publish time 9-5-2010 12:46 AM

saya tak tahu nama die...perempuan lah, kalau call bahagian kewangan mesti die yang pick up phone......

adaraish Publish time 10-5-2010 12:03 AM

Reply 5# dilla_zul


    Apa maslah sebenarnya? You rasa yg jawab tu pegawai dia or keraninya. If you can give little bit detail so senanglah sikit nak cerita.

dilla_zul Publish time 10-5-2010 03:43 PM

Reply 6# adaraish

saya tak pasti tu kerani ker pegawai die...sbab kalau saya call bahagian kewangan die yang pick up phone n akan check nama company yang saya bg untuk tanya status pengeluaran cek dah ready ker blum....so org ni akan cek dgn keadaan yang langsung tak mesra. rasa nak marah. patut ker ckp dgn org mcm tu?..pada pandangan saya org ni tak patut layan org mcm tu, ..harap sgt agar pihak spnb ambil tindakan dan beri nasihat kepada kakitangan yang tak mesrasupaya melayan dan menghormati org...

adaraish Publish time 10-5-2010 10:54 PM

oh ini pasal your company ask for payment lah. So now macam mana dah dpt payment coz hari tu spnb buat pembayaran besar2an to company yg terlibat. Agaknya masa tu kerani berkenaan tengah tension kut sbb byk sgt org tanya pasal payment.

Nanti Itlg bagi tahu. Baru sabtu lepas gi rumahMD/CEOspnb. Sampikan maslah tak ada hal.

dilla_zul Publish time 11-5-2010 02:12 PM

Alhamdulillah...dah dpt pun..tp tulah yang tak best nyer dieorg ni tak mesra lah...kita punyer lah ckp elok2...dgr jer org ckp kasar2 terus mood takder...sampai hempas2 gangang phone...kalau boleh tlg lah ckp kat org yang berkenaan or sesiaper lah kalau nak layan tu baik2 lah...nak fikirkan die nyer tension tak bleh jugak...yang kita pun tension juga..tp bleh plak baik2....lagi plak tunggu payment lambat...maner nak bayar gaji pekerja, hutang2 n etc....kalau boleh dieorang ni kena pi kursus layan mesra pelanggan lah....anyway thank k....

Projek_Luar Publish time 4-11-2010 04:29 PM

nila setitik rosak susu sebelanga....
pengajaran untuk kita... klu ader staf mcm ni.. ambik nama pastu buat aduan....
Pages: [1]
View full version: kakitangan spnb tak mesra-bhg kewangan..


ADVERTISEMENT