Senaraikan 10 anime/comic pilihan korang
waaaa:funk: :funk: :funk: dani bukak thread baru arrrrr:funk:saja nak tengok komik jenis apa, genre apa yang korang suka:D
dani duluuuu:mad: :mad: :mad:
pendekar laut
wira tunggal
parang gila
dragon ball
doraemon
slamdunk
detektive conan
midori no hibi:lol: :lol: :lol: :lol:
yuyu hakusho layan time animax free:mad:
carddaptor sakura:funk: :funk: :funk: :funk: komik & anime yg jd pilihan:-
manga
-naruto
-onepiece
-bleach
-skip beat
-vampire knight
-eyeshield21
-tokyo crazy paradise
anime.. mane yg ade dalam senarai di atas.. anime
-D Gray man
-One Piece
-Initial D
-Basilisk
-Midori no hibi
-Full Metal Panic
-Beck
-Rosario + Vampire
-GTO
-Azumanga Daioh manga..
#princess kitchen
#nana
#moe kare!!
#kaichou wa maid sama
#hot gimmick
#hsl mangaka shinjo mayu, motomi kyousuke, toda megumi
anime
#la corda d'oro
#itazura na kiss
#kyou kara maou dani dari dulu sampai skang suka doraemon ngan dragon ball:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: dragon ball ngan doraemon memang evergreen:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: abissssss:mad: :mad: :mad: xde satu anime pun yang betul2 bole tandingi dorang berdua nihhh walau pun naruto ngan bleach berganding bahuuu:I :I :I :I :I :I
10 terbaik...
10 manga/ anime yg aku ske....1. Detective Conan (manga plg aku ske):D
2. Bleach (Anime plg aku ske):D
3. Magic Kaito
4. Doraemon
5. Penyiasat Remaja Hajime Kindaichi
6. Chibi Maruko Chan
7. Dragon Ball
8. Cardcaptor Sakura
9. Shin Chan
10. Kiteretsu :lol: 10 Anime aku layan..
1) Death Note
2) Bleach
3) Naruto
4) Yakitate! Japan
5) Slam Dunk
6) Samurai X
7) Dragon Ball
8) Gundam
9) Initial D
10) Detective Conan Oleh sbb da tua, so here's my list :
1) Dragon Ball (M)
2) Doraemon (M/A)
3) Dragon Quest (M)
4) Slamdunk (M)
5) Yu Yu Hakusho (M)
6) Kureyon Shin (M/A)
7) Akira (A)
8) Spirited Away (A)
9) Ghost In the Shell : Innocence (A)
10) Detektif Hantu (M)
M - Manga A - Anime List drp otaku tua ni:
1. Dragonball (Manga & Anime - DB + DBZ)
2. Doraemon (Manga & Anime)
3. Macross franchise - SDF Macross / Macross DYRL / Flahback 2012 / Macross II / Macross Plus / Macross 7 / Macross Zero / Macross Frontier (Anime)
4. Mospeada (Anime)
5. Patlabor (Anime)
6. Robotech franchise - Macross Saga / The Sentinels / Masters Saga / New Generation / Shadow Chronicles (Anime)
7. Akira
8. Ghost in The Shell
9. Bubblegum Crisis series (OAV / BGC 2040)
10. GTO (Live Action / Anime) 10 Manga / Anime haku layan.. :D
1) Shin Chan
2) Bleach
3) Naruto
4) Yakitate! Japan
5) Rebirth
6) Satan 666
7) FairyTail
8) Ushio & Tora
9) GS Mikami
10) Fruit Basket:D aku laks suke ni jek :-
1 - Dargon Ball
2 - Dr Slump
3 - Penyiasat Remaja
;P:$ Originally posted by imanda at 26-3-2009 13:34 http://forum.cari.com.my/images/common/back.gif
aku laks suke ni jek :-
1 - Dargon Ball
2 - Dr Slump
3 - Penyiasat Remaja
;P:$
Dargon Ball...??:lol::lol: anime yang aku layan plak...
1) Detective Conan
2) Dragon Ball
3) Naruto
4) Death Note
5) Slam Dunk
6) Initial D
7) Dr Black Jack
8) Primo Passo
9) Doremon
10) Hagimaru(keluarga si pelik);P
kalau komik pulak...lebih kepada gempakstarz punya keluaran yang dah di alih bahasa...:loveliness:
[ Last edited bysimuma216 at 26-3-2009 20:29 ] 1- Soul Eater :victory:
2- Naruto :loveliness:
3- Fairy Tail :loveliness:
4- Detective Conan
5- Eyeshield 21
6- One Piece
7- Bleach
8- Fullmetal Alchemist
9- Yakitate!!Japan
10- Kekkaishi aku??manga/anime yg plg layann habis:
1)One Piece :pompom:
2)Vampire Knight 1&2
3)Fairy tail
3)EyeShield21
4)Yakitate Japan
5)Kekaishi
6)Ouran Host Club
7)Lucky Star
8)Suzumiya Haruhi no yuutsu
9)Shin Chan
10)D.Gray.Man komik HK bleh masuk dop dlm senarai?
1. Guruh Badai
2. Parang Gila
3. Pendekar Laut
4. Bleach
5. Full Metal Alchemist
6. One Piece
7. Master Soul
8. Death Note
9. GOTH MANGA
10. Dragonball TOP TEN MANGA
1. naruto
2.bleach
3.one piece
4.dragonball
5.slamdunk
6.death note
7.rurouni kenshin
8.Full Metal Alchemist
9.20th century boys
10. eyeshield 21 Post Last Edit by danialarif at 7-7-2009 18:13
Yg bru2 ni aku layan and aku rsa Best...
1.K-ON
2.Black Cat
3.Good Morning Call
4.GoodMorning Kiss
K-On aku da ketagih tgk... Rsa mcm x ckup13 ep tu... Pendek sgt...
Pages:
[1]
2