manjalara_01 Publish time 4-4-2021 02:29 PM

dani-rox replied at 3-4-2021 08:30 PM
Ai pernah tengok gambar TS dulu2... Memang licin, ManjaTapi terbaru nih ada satu gambar Jul ...

Berita menarik ni ehehehh. Mungkin sbb dah makin dewasa & matang. Skurang2nye ade la sejemput dari xde langsung. Better late than never

manjalara_01 Publish time 4-4-2021 02:42 PM

dani-rox replied at 3-4-2021 08:49 PM
Entahler... menurut gosip, Julian mencurang dgn groupie - sekarang dah jd gf dia.
Dulu kemain l ...

Kisah2 disebalik tabir ni lg juicy. Groopie ke? Nk buat mcm mana dah jd rock star ramai la yg menjatuhkan (dgn sengaja) diri sendiri atas riba Julian hahaha.

Dah sejak zaman The Beatles pun gituww. Siap tatoo bagai tp tatoo lg kekal dari marriage. Julian & Juliet .

Bukak je la cincin tu dari nk cover2.

Nasib x bertumbuk dhn nick. Tu yg elok lg muke tu. Kalau x mesti hidung dah senget.

Btul la tu . Elok la gi tour sibukkan diri cari duit juta2. Senang dah famous. Peminat tetap setia. Mcm Billy Corgan perut dah buncit pun show tetap laku.

dani-rox Publish time 6-4-2021 09:32 PM

manjalara_01 replied at 3-4-2021 10:57 AM
Selama ni Grammy's who r yous kan je The Strokes huhuhuhu. . Happy sgt menang lepas berdekad menun ...

Bukan apa industry tak pandang serius sgt The Strokes wpun dia org antara band yg menerajui rock revival early '00s, sbb kebanyakan ahlinya anak2 org kaya - 'trust fund babies', kunun main muzik utk suka2 jah :lol:

dani-rox Publish time 6-4-2021 09:35 PM

Lagu ni pun layan gak

ewOPQZZn4SY

They've been sayin', you're sophisticated
They're complaining, over-educated
You are saying all the words I'm dreaming
Say it after me
Say it after me

They will blame us, crucify, and shame us
We can't help it, if we are a problem
We are trying hard to get your attention
Climbing up your wall
Climbing up your wall

Don't go there, 'cause you'll never return
I know you think of me, when you think of her
But then it don't make sense when you're trying hard
To do the right thing but without recompense
And then you did something wrong and you said it was great
And now you don't know how you could ever complain
Because you're all confused, 'cause you want me to
But then you want me to do it the same as you

You were waiting for the elevator
You were saying, all the words I'm dreaming
No more asking, questions or excuses
Information's here, here and everywhere

Don't go there, 'cause you'll never return
I know you think of me, when you think of her
But then it don't make sense when you're trying hard
To do the right thing but without recompense
And then you did something wrong and you said it was great
And now you don't know how you could ever complain
Because you're all confused, 'cause you want me to
But then you want me to do it the same way as you, well, but

I don't, I don't want anything
I know it's not, it's not your fault
I don't want anyone
As I do, it's not for you

Stockholders
Same shit, a different life
I'll get it right some time
Maybe not tonight
Maybe not tonight
Maybe not tonight
Maybe not tonight
Maybe not tonight

manjalara_01 Publish time 7-4-2021 05:30 PM

dani-rox replied at 6-4-2021 09:32 PM
Bukan apa industry tak pandang serius sgt The Strokes wpun dia org antara band yg menerajui rock r ...

Yaa lor rich kidz tp ramai je celebrity dari keluarga berada dpt je special treatmentkan?

X kisah la yg penting skrg dah menang!

manjalara_01 Publish time 7-4-2021 05:35 PM

dani-rox replied at 6-4-2021 09:35 PM
Lagu ni pun layan gak

MV ni mcm versi episode black mirror je. Fun to watch but at t same time creepy. Kadang teringat si Sophia yg botak tu hahha. U minat x Black Mirror?

dani-rox Publish time 10-4-2021 12:09 PM

manjalara_01 replied at 7-4-2021 05:35 PM
MV ni mcm versi episode black mirror je. Fun to watch but at t same time creepy. Kadang teringat s ...

Tak pernah tengok, selalu scroll jah bila layan Netflix. Hati belum terbuka nak nonton :lol:

dani-rox Publish time 10-4-2021 12:26 PM

Oh ya Manja... Memandangkan you minat baca psl entertainment industry's dark side:

Cuba tengok bideo 'live' The Strokes, dulu ada kat YT tp dah kena delete atau banned

The Strokes - Under Cover Of Darkness (Jools Holland)

perhatikan start dari minit 1:02. What did you see? :$

https://64.media.tumblr.com/tumblr_m729j9APt81rzr1qxo1_1280.gifv

This is from a 2011 performance the Strokes gave on Later with Jools Holland, a British TV show. The song they were performing was Under Cover of Darkness. Right after Julian sings the line, “I won’t just be a puppet on a string,” he makes the Illuminati triangle sign with his hands. The triangle sign, popularized by rapper Jay-Z, is used by many celebrities. Considering the line Julian was singing when he did it, this seems to be a sly dig at the Illuminati.

He looks very uncomfortable and does the sign hurriedly. Was he nervous about this small act of rebellion against the Illuminati?
https://the-strokes-are-illuminati.tumblr.com/post/27065590648/this-is-from-a-2011-performance-the-strokes-gave

Heboh jugak lah dulu. But Albert Hammond Jr addressed the issue on his twitter account - dia nafikan penglibatan dia org dgn Illuminati.

Pastuh peminat membawang psl koleksi cincin dan rantai Julian kebetulan ada logo dan simbol Freemason:lol:

Personally ai tak tahu nak percaya ke idokk... ai just layan je lah muzik dia org hahaha

manjalara_01 Publish time 10-4-2021 03:48 PM

dani-rox replied at 10-4-2021 12:09 PM
Tak pernah tengok, selalu scroll jah bila layan Netflix. Hati belum terbuka nak nonton

Hahaha, xpe2 kadang nk dengar lagu ni kena ade mood. Bile mood ade baru la sronok.

Eh, u minat x Black Mirror? Twilightzone versi Jordan Peel dah tgk x?

manjalara_01 Publish time 10-4-2021 03:59 PM

dani-rox replied at 10-4-2021 12:26 PM
Oh ya Manja... Memandangkan you minat baca psl entertainment industry's dark side:

Cuba tengok bi ...

Uuu...actually kan dulu pemikiran i sgt lurus bendul. Naive sgt2.

But then after reading punca WW1 & 2 ni ade pihak batu api yg provoke. And pihak die org jgk la yg kaut keuntungn dari penjualan senjata api bom2 segala package lengkap business ni. Baru la fikiran i terbuka. Baru la i tersedar dari lena.

T same people ni jgk la yg control t entertainment industry. If u dont sell your sole t devil u r out. Pendekkan cerita i percaya 60-70% of this is true.

It's quite obvious la skrg lirik lagu & music video sgt filthy & unwatchable. For me la.

Yaa mmg can't take it too seriously nnt i x leh enjoy my fav songs or crush dgn whoever i like. Or tgk movies.

manjalara_01 Publish time 10-4-2021 04:22 PM

dani-rox replied at 10-4-2021 12:26 PM

Cuba tengok bi ...

Just my 2 cents lets say u r a diehard fan of Liverpool team. Mesti u akan ade their jersey ke apekan? & proudly display in publickan anything tu that simbolizes that team. Pakai cap ke what mot.

Sooo what do i think of koleksi brg kemas Julian yg ade logo2 tu?? Hhmmmm...hahaha..
Pages: 1 2 [3]
View full version: THE STROKES : The Collection

ADVERTISEMENT