Kurex Publish time 8-9-2020 12:22 PM

Hati2, Anda Diperhatikan...

Mesti korang pernah rasa diperhatikan, tapi bila usha, takde orang... Atau, ianya bukan manusia....

nazzse Publish time 8-9-2020 12:35 PM

Buat tak kisah je
Sibuk je nak masuk rumah kita

lattehazelnut Publish time 8-9-2020 01:07 PM

Kurex selalu intai camtu kan?

green~tea Publish time 8-9-2020 01:12 PM

Spybug? Dekat phone? Atau camera webcam laptop?

Jahat. Takde integrity... melanggar privacy orang

arm_band Publish time 9-9-2020 01:22 PM

seram dowwww muka dia

mattzzx Publish time 9-9-2020 03:06 PM

siapakah itu?

whadda Publish time 9-9-2020 03:17 PM

nape muka tu macam nazim othman ;P

ais_kosong Publish time 11-9-2020 10:29 AM

pengotoq punya olang.
balik taik baru tau (tapi xgamak pula nak pegang taik):lol::lol:

Kurex Publish time 11-9-2020 11:37 AM

ais_kosong replied at 11-9-2020 10:29 AM
pengotoq punya olang.
balik taik baru tau (tapi xgamak pula nak pegang taik)

Orang apa.. katanya video hantu dari jepun..

ais_kosong Publish time 11-9-2020 11:41 AM

Kurex replied at 11-9-2020 11:37 AM
Orang apa.. katanya video hantu dari jepun..

Alamak video hantu ke? Ingatkan manusia..:lol:

Kurex Publish time 11-9-2020 11:52 AM

ais_kosong replied at 11-9-2020 11:41 AM
Alamak video hantu ke? Ingatkan manusia..

Hantu sebab kepala tu bila diperhatikan, dari dia intai dari bahagian atas

ais_kosong Publish time 11-9-2020 11:57 AM

Kurex replied at 11-9-2020 11:52 AM
Hantu sebab kepala tu bila diperhatikan, dari dia intai dari bahagian atas

ahah la.. hantu..
patut heran awat xnampak badan..
ok bye xsuka cita antoooo:lol:

Kurex Publish time 11-9-2020 11:59 AM

lattehazelnut replied at 8-9-2020 01:07 PM
Kurex selalu intai camtu kan?

Tak suka.. tapi pernah kena intai masa zaman belajar. Nasib baik mandi memang pakai seluar mandi tu

Tasikchini Publish time 22-1-2021 02:19 PM

{:mlwa2:}.         

Kadbaru Publish time 23-1-2024 10:37 PM

Haha

Fara11 Publish time 13-5-2024 11:51 AM

Lemah jantung wooo kena gini :funk:
Pages: [1]
View full version: Hati2, Anda Diperhatikan...


ADVERTISEMENT