kerisnaga Publish time 18-1-2020 09:28 AM

serba salah dibuatnya.      

sfhzuraz Publish time 19-1-2020 02:11 PM

org yg suka guna sihir mmg tak pikir akhirat. takpelah, ko boleh sakitkan aku. ko letak benda kt tulang belakang aku sampai aku tak boleh nk bangun. ko jgn ingat aku tak tau. ada 2 informer dah bgtau ada benda kt aku skrg ni.

wei, sejak 12/2013 la aku dah kena sihir2 ni. aku tak takut pun. klu ko nk bunuh aku pun, silakan. klu dah Allah nk bg harta tu kt famili aku ko buat cemana pun ko takkan dpt.

kerisnaga Publish time 21-1-2020 08:30 AM

Redha dan pasrah

MsCinderella Publish time 4-2-2020 12:23 PM

TOXIC BETUI ORG2 KAT OPIS AKU PG NI

paanley Publish time 2-3-2020 01:00 PM

tak perlu nak happy sangat. derang bukan ada duit pun.

Liziqi Publish time 9-5-2020 12:45 PM

Menyesal betul la beli kasut online dah sampai tak lawa pulak

MsCinderella Publish time 13-5-2020 02:35 PM

rindu dia......

drZ

mattzzx Publish time 19-5-2020 12:46 PM

MsCinderella replied at 13-5-2020 02:35 PM
rindu dia......

drZ

amboii...

Dr Z yaaa...:2lol:

mattzzx Publish time 23-5-2020 02:28 PM

https://i1.wp.com/theinspirasi.my/wp-content/uploads/2020/05/Koleksi-Pantun-dan-Ucapan-Hari-Raya-Aidilfitri-2020.jpg?fit=1200%2C675&ssl=1

paanley Publish time 25-5-2020 01:04 PM

hari tu kata nak pindah lps raya. ni dah lps raya la. eii cepat2lah pindah.

mattzzx Publish time 1-6-2020 10:48 AM

paanley replied at 25-5-2020 01:04 PM
hari tu kata nak pindah lps raya. ni dah lps raya la. eii cepat2lah pindah.

nak pindah mana?

paanley Publish time 2-6-2020 01:55 PM

mattzzx replied at 1-6-2020 10:48 AM
nak pindah mana?

adalah orang tu...kata nk pindah lps raya tp masih ada lg...pindah rumah sendiri katanya.

mattzzx Publish time 2-6-2020 02:08 PM

oooo... siapa kah gerangan orang tu?

MsCinderella Publish time 10-6-2020 10:00 AM

dah swab covid dua kali..dua kali result negatif...
rumah masih dlm PKPD...

i am gonna miss this soon.....

mattzzx Publish time 10-6-2020 03:39 PM

bersabar lah Cin
semua itu dugaan...

sfhzuraz Publish time 21-7-2020 05:47 PM

semoga urusan berubat mlm sabtu ni berjalan lancar dengan perawat berbeza di meru, klang. aamiin.

sfhzuraz Publish time 26-7-2020 12:20 PM

semoga ada perubahan dalam seminggu ini...aamiin.
muntah dekat 10 minit kt rumah perawat. katanya mcm2 benda pelik keluar
walau diri ini tak nampak apa...

kerisnaga Publish time 28-7-2020 12:21 PM

Sabar jek la dgn sikap dia yg suka lengahkan keje.

MsCinderella Publish time 8-9-2020 03:07 PM

ohh poyonya minah dan mamat itewww

toxic

mattzzx Publish time 8-9-2020 06:13 PM

MsCinderella replied at 8-9-2020 03:07 PM
ohh poyonya minah dan mamat itewww

toxic

siapa siapa kah itu?

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8
View full version: [UMUM] LuaHaN RaSa Ver3.0