KumbangPoIkaDot Publish time 9-4-2019 10:53 PM

Salah naik bas



Suatu malam seorang lelaki yang sedang mabuk naik bas dan duduk di sebelahnya seorang nenek. Si nenak memandangnya dari atas ke bawah, lalu berkata,

"Kamu tahu tak, kamu akan ke neraka!"

Lelaki mabuk itu melompat terperanjat dan berteriak, "Berhenti!. Salah naik bas."



-Suri- Publish time 3-9-2019 01:22 AM

:lol::lol::lol::lol::lol:



Tasikchini Publish time 4-2-2021 07:15 PM

:lol:.         

kuchibambam Publish time 19-3-2021 03:39 AM

hehehehehheehhehe

ledigugu Publish time 19-3-2021 07:22 AM

Hahahahahahahaha

Nanadjo Publish time 19-3-2021 07:24 AM

Hahaha kelakar la ;P;P;P

Su_annur Publish time 19-3-2021 07:39 AM

Hahhahha.....

donattt Publish time 19-3-2021 10:30 AM

:lol::lol::lol::lol::lol:

donattt Publish time 19-3-2021 10:36 AM

:lol::lol::lol::lol::lol:

jamalee Publish time 19-3-2021 10:38 AM

Hahahahaha

Tompoktompok Publish time 19-3-2021 04:27 PM


Hahahahaha{:smileo

torches Publish time 19-3-2021 06:20 PM

heheheheh:D:D

Kadbaru Publish time 19-11-2021 04:39 AM

hahahahahaha

startup89 Publish time 14-12-2021 11:23 PM

Hahahaaa :lol:

Kuehraya Publish time 15-12-2021 08:14 AM

:lol::lol::lol

iznanaziz Publish time 6-1-2022 04:44 PM

aku dulu pnh salah naik bas.
dah le ari tu hari sabtu, kerja half day
aku mcm biasa naik bas, kat tempat biasa, nak ke PJ
tetiba aku tengok...kenapa bas ni jalan lain
aku tak pernah sampai pun jalan tu...damansara ke apa
aku tengok ramai turun, aku pun ikut
dah le sengsorang, tak ada kawan
lps tu naik teksi
gi tempat kerja

kawan tanya..ko ni masuk kul brapa...
hehehe

kawaii_obachan Publish time 12-1-2022 08:16 PM

Alamak nenek! Turun sama la nenek! ;P;P

Yukiroses Publish time 15-1-2022 10:11 AM

Hahahahaha

_nursha_ Publish time 16-1-2022 02:49 PM

:lol::lol::lol:
Pages: [1]
View full version: Salah naik bas