razzims Publish time 5-9-2018 11:11 AM

akhirnya israel mengaku mengebom syria

setelah bertahun2 perang syria, baru israel nak mengaku. keh keh keh. kenapa baru nak mengaku sekarang ek?

https://www.haaretz.com/middle-east-news/syria/israel-admits-to-syria-strike-in-first-we-hit-live-iranian-targets-1.6007914

sekutu israel si daesh di ambang kekalahan ke?

AbukRokok Publish time 5-9-2018 11:51 AM

sunni : shia kawan semunyi2 serael..buktinya shia dan yahudi xpernah berperang ;P
shia    :https://www.haaretz.com/middle-east-news/syria/israel-admits-to-syria-strike-in-first-we-hit-live-iranian-targets-1.6007914
sunni : berita kafir tak boleh purcaya.. berita sumber kita saja boleh purcaya

;P

AbukRokok Publish time 5-9-2018 11:54 AM

sekutu israel si daesh di ambang kekalahan ke? daesh dah lama nyawa nyawa ikan....yang diambang sore skrg ni "moderate headchoppers" Al Nusra Al Zinki FSA etc etc :lol:

razzims Publish time 5-9-2018 05:20 PM

terrorist:shia    :https://www.haaretz.com/middle-e ... n-targets-1.6007914
terrorist :berita dari dabiq je yang soheh
???????? :perlu ke ditepek youtube netanyahu puji white helmet?

pokaibanktokyo Publish time 6-9-2018 06:41 AM

Baguslah. Pundek lawan pundek

razzims Publish time 6-9-2018 09:41 AM

satu pundek tu korang dah kenal dah. lagi satu pundek ni muka macam ko kenal tapi nama apa pun korang tak tau. marilah mengenali pundek yg kedua ni.

razzims Publish time 6-9-2018 09:52 AM

tak lama lagi akan ada peperangan besar, harapannya tak ramai orang islam yang dibelakangnya idf.

ciklahcuteII Publish time 29-5-2021 07:22 AM

dah lama tahu..
mana mana org yg kata tgk dgn mata hati, sdgkn mrk cuma bc berita .. mmg penipu besar.. senang diperbodohkan..
kan, umat Islam dh diingatkan ttg berita dr org fasiq.. yg ni lebih terok..sb beritaorg kafir .. kena selidik dulu kebenaran/kesahihannya.. :C
Pages: [1]
View full version: akhirnya israel mengaku mengebom syria