seribulan Publish time 1-6-2018 11:21 PM

If you could be invisible...

If you could be invisible what would you do and why...

missinpiece Publish time 1-6-2018 11:50 PM

Kalau bleh invisible of coz la g bersila kt makcik tgh membawang dek kerana nak tau cerita hangat.
Tgk wayang dah tentu percuma la.. time exam minta izin g toilet rupanya g tiru jawapan :lol:
Tapi seboleh2nya gunakan kelebihan yg ada untuk membantu org dlm kesusahan.

LostStar Publish time 2-6-2018 01:30 AM

Invi time hari raya ni.. so nanti xde la soalan, eh bila nak ada anak nih?!!!! Ahakssss

KILL_NANCY Publish time 2-6-2018 04:10 AM

testing...testing...1...2...3...:lol:

basically, i planned on mentally torturing rosmah hermes mansor.i would live in her mansion, and just do normal poltergeist shit.i would start of slow, and then just build up.pushing her, throwing stuff at her, pulling the seat under her big ass.so eventually her family will call in a shaman.that's when i reveal myself to be a demon.pretend of course.;P i would write stuff on paper with animal blood, or gravy, saying how i'm eternally bound to the family.then i will push the stupid shaman away and fuck with him until he leaves or whatever.

this is when i ramp things up.i will not let her sleep.throw away all her fucking handbags and jewelleries.keep placing creepy messages in random places.she will eventually leave with her family to her hometown, kolo pilah.this is where i lay low for a while.;P of course i travel with her, but i will keep quiet.just be there, watching her.and when she starts to get back to normal.i will pull the seat from under her big dirty ass again.this is where she loses it and goes to kill herself or whatever.

then i will stop her of course....cause i still want to have my fun.;P

https://s1.gifyu.com/images/giphy661aa17758faf578.gif

meisapoya Publish time 2-6-2018 07:23 AM

Nak pergi semua tempat yg i nak tanpa org melihat. Contoh, designer boutique. Sebab nya, klu masuk sana, mesti i dipandandang hina, x berduit (actually mmg pon ;P ). Tapi i nak masuk just utk tgk kualiti barang mahal je.. x lebih dari itu. So nanti i boleh la benchmark barang2 yg i bakal beli nanti. Value for money gitu :lol:

seribulan Publish time 2-6-2018 06:15 PM

Nak stalk @ skodeng la...haaa...buat apa tu :lol:

skinsandstars Publish time 3-6-2018 08:39 PM

Wah bestnya kalau betul boleh invisible. Boleh ke kalau invisible i nak pi tengok wayang, jengjalan sesorang. Nak pegi tengok semua kehidupan pemimpin yang ada, samada pembangkang ataupun kerajaan. Teringin nak tau what happen behind closed doors. Nak tengok betul ke beg rosmah semua mahal2. Nak tengok betul ke chedet pakai bata je. Nak tengok juga macamana dunia nora danish n bossned sebab seriously tengok depa macam power saja. Nak tengok juga dunia husband i and yang paling penting sekali, i nak tengok macamana dunia anak i kat sekolah and taska. I think i’ll definitely learn new things about them. Nak tengok cikgu2 depa macamana kat sekolah and how do they treat the kids. Siap kau kalau kau bukan2 ngan anak2 aku.

cmf_jeangrey Publish time 4-6-2018 10:23 PM

skinsandstars replied at 3-6-2018 08:39 PM
Wah bestnya kalau betul boleh invisible. Boleh ke kalau invisible i nak pi tengok wayang, jengjalan...

Bila anak2 dah besar pegi check pulak apa dia buat dlm bilik tu senyaaaapppp je.. kalau keluar dating, apa je yg diorang buat :lol:

Kalau di saat ini i invisible, i nak tengok fail merah kt MOF tu..nak tgk rahsia sulit pm ke 6 :lol:

kaminau Publish time 11-7-2018 04:06 PM

To stalk my kids and see what they're doing

matcha4life Publish time 12-7-2018 09:05 AM

If only i could sleep at the office right now and no one would notice :lol:

Lavender8888 Publish time 23-9-2018 07:18 PM

If I could be invisible, i will try to sit beside my bestfriends. I want to know if they talk bad about me to others. Huhu. I dont want my friends to betray me so by being invisible, it give me an opportunities to know everything
Pages: [1]
View full version: If you could be invisible...

ADVERTISEMENT